Lifetime update met Monterra werkt nu wel!
Lifetime update met Monterra werkt nu wel!
Vandaag een aantal keren met de Garmin helpdesk gesproken. Van een medewerker hoorde ik dat de nieuwste update van Garmin Express inmiddels de Monterra herkent. Maar zij kon mij niet aangeven of de lifetime updates op de Monterra konden worden toegepast omdat zij die informatie niet had. Uiteraard meteen Garmin Express gedownload en mijn Monterra aan de notebook gekoppeld. En ja hoor de Monterra stond netjes in Garmin Express v3.2.18.0 vermeld. Vervolgens mijn CN Europe geprobeerd te updaten naar CN Europe 2015.2 en dat ging zonder problemen. In BaseCamp werd de kaart keurig vermeld en daarna de kaart met MapInstall naar de Monterra overgezet. Alles werkt voorzover ik het kan beoordelen naar behoren. Een pluspunt voor Garmin met deze snelle aktie. Ik heb overigens wel mijn beklag gedaan over hun belabberde interne communicatie. De helpdesk medewerkers zijn niet goed geinformeerd over de laatste ontwikkelingen en missen zelfs in een enkel geval de nodige kennis en ervaring. Doe er iets aan Garmin want jullie zijn bezig je imago de nek om te draaien!