GPS SW 3.00 download

De specifiek op motorrijders gerichte GPS van Garmin
Gebruikersavatar
Ruud Woudstra
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1278
Lid geworden op: 23 aug 2010 19:15
Locatie: Zwolle

Re: GPS SW 3.00 download

Bericht door Ruud Woudstra »

Marco,

Nog even aanvullend. Op je site geef je aan dat de Zumo ook een backup accuutje heeft. Waar zit deze verstopt en is die te vervangen??

Zou dit van invloed kunnen zijn op het gps probleem?? De zumo heeft al dagen aan de oplader gelegen.

Grt, Ruud.
GPS-en: Edge-1040, Vivo-active-3. Zumo-660(LTU), Varia RTL 515 en UT 800 lichten. Kaarten: CN-lifetime. OFM-kaarten

Leef vandaag, morgen kan alles anders zijn.....

Gebruikersavatar
Ruud Woudstra
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1278
Lid geworden op: 23 aug 2010 19:15
Locatie: Zwolle

Re: GPS SW 3.00 download

Bericht door Ruud Woudstra »

Ben er mee gestopt deze zumo is overleden en wordt vervangen door een andere zumo 550.

Helaas, was wel een leuke speurtocht naar wat er allemaal intern de zumo naar voren te halen is. Veel geleerd, maar net de laatste stap, de oplossing niet kunnen maken. :mrgreen: :mrgreen:

Bedankt voor alle info en tips.

Grt, Ruud.
GPS-en: Edge-1040, Vivo-active-3. Zumo-660(LTU), Varia RTL 515 en UT 800 lichten. Kaarten: CN-lifetime. OFM-kaarten

Leef vandaag, morgen kan alles anders zijn.....

Gebruikersavatar
keesm
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5614
Lid geworden op: 18 nov 2004 21:03
Locatie: N 51°48' E 5°14'

Re: GPS SW 3.00 download

Bericht door keesm »

Succes met je nieuwe Zumo.
Ik neem aan dat je de oude inruilt.
(anders had ik nog wel eens naar de oude willen kijken)

Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: GPS SW 3.00 download

Bericht door GPS Expert »

Kijken kan nog steeds :D
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

Gebruikersavatar
STXrider
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1043
Lid geworden op: 14 feb 2007 20:38
Locatie: Landsingerland

Re: GPS SW 3.00 download

Bericht door STXrider »

Ruud Woudstra schreef:Marco,

Bedankt voor je tips.
  • Ik heb al een oudere versie van de firmware geprobeerd, drie versies terug. Resultaat is het zelfde geen ontvangst.
    Separaat een oudere gps versie terug zetten kan niet volgens mij, dit is een onderdeel van de totale Firmware set die je er dan op zet.
  • Als de gps sw mist dan kun je die wel separaat downloaden, dan weer de laatste versie.
  • Ik begin er toch aan te denken dat de Zumo intern de electronica een probleem heeft. :? :? :?
  • Ik heb de Zumo ook intern gecontroleerd of er soms iets los zat of draadje van de antenne los. Helaas ook geen resultaat.
Had je niet nog een back-up zoals hij nieuw geleverd was, dan zou je wel alles weer moeten updaten......... maar dan zou hij toch weer moeten werken?

In ieder geval jammer dat het niet gelukt is :(
Gehad: SPIII ~Zumo 550 ~ Honda Zumo 550
Nu: Tripy 2 ~ Garmin GPSMAP 276Cx v5.9 - CN 2022.10 ~ Roadbookhouder A4 ~TomTom 6200

Gebruikersavatar
Ruud Woudstra
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1278
Lid geworden op: 23 aug 2010 19:15
Locatie: Zwolle

Re: GPS SW 3.00 download

Bericht door Ruud Woudstra »

Backup terug zetten had geen zin, daar bewaar je alleen de gebruikers gegevens en geen firmware.

Het installeren van de sw leek ook wel te lukken alleen de zumo zelf wilde dan niet reageren.

Jammer maar helaas, weer een zumo ter ziele.
GPS-en: Edge-1040, Vivo-active-3. Zumo-660(LTU), Varia RTL 515 en UT 800 lichten. Kaarten: CN-lifetime. OFM-kaarten

Leef vandaag, morgen kan alles anders zijn.....

Plaats reactie

Terug naar “Zumo 550 en 500”