Dit wordt nog wel een paar nachtjes over slapen, duidelijk
Jawel hoorSjef Romijn schreef:Zonder handschoenen kan niet
Hey! Da's voor het eerst dat ik dat meemaak. Kennelijk ziet Facebook dat die dame zonder handschoenen rijdtSjef Romijn schreef:Die post is niet public lijkt het
Dat is niet zo relevant aangezien de Lifetime bij de zumo al inbegrepen is. De Montana komt zonder CN-kaart, en dat betekent dat je eerst een volledige CN-versie op DVD (dus niet als download of op SD!) moet aanschaffen en vervolgens het Lifetime abonnement nemen (dat laatste hoeft natuurlijk niet meteen, maar is wel iets om rekening mee te houden).Sjef Romijn schreef:maar tav de LifeTime updates, ik las dat je een gratis map krijgt binnen 90 dagen na 1e x satellieten ontvangen/registratie (als het toestel al maps heeft bij aanschaf), en erna kun je de LifeTime gewoon los aanschaffen/bijkopen?
Het scherm van de edge1000 is gelijk aan dat van de Or600 en de Monterra.GPS Expert schreef: Mogelijk dat Edge 1000 scherm de toekomst is
op de motor is toch alleen helm verplicht? en die draagt ze welHans Vaessen schreef:Hey! Da's voor het eerst dat ik dat meemaak. Kennelijk ziet Facebook dat die dame zonder handschoenen rijdtSjef Romijn schreef:Die post is niet public lijkt heten blokkeert die content. Kan dat verder niet veranderen.