tracks naar pc

Subforum voor de gebruikers van http://www.gpstracks.nl, voor het bespreken van tracks op gpstracks.nl. Vragen over toestellen en software graag in de normale onderdelen van dit forum
Plaats reactie
marcel0138
Berichten: 37
Lid geworden op: 8 sep 2013 18:14

tracks naar pc

Bericht door marcel0138 »

Ik heb met osmand+ drie tracks gemaakt. Hoe zet ik deze tracks van mijn samsung galaxy s4 naar mijn pc zodat ik ze met een programma op de pc kan bekijken? Als ik mijn telefoon met de pc verbind kan deze alleen word, pdf foto's en muziek vinden.

Gebruikersavatar
Frank
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2533
Lid geworden op: 14 mar 2004 23:36
Locatie: Helmond (Stiphout)

Re: tracks naar pc

Bericht door Frank »

Delen via e-mail?
Groeten,
Frank

BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ

V43B
Berichten: 207
Lid geworden op: 1 feb 2007 00:01

Re: tracks naar pc

Bericht door V43B »

Je telefoon koppelen als diskdrive (gebeurt waarschijnlijk al, alleen start er een programma op dat alleen media herkend). Vervolgens met een bestandsbeheerprogramma naar de directory <telefoon>/osmand/tracks/rec/ en daar vind je de opgeslagen tracks.

Gebruikersavatar
Frank
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2533
Lid geworden op: 14 mar 2004 23:36
Locatie: Helmond (Stiphout)

Re: tracks naar pc

Bericht door Frank »

Uit een ander draadje begrijp ik dat het inmiddels gelukt is om de tracks naar de PC te krijgen. Is natuurlijk wel zo aardig om het hier even te melden en wat nu gewerkt heeft. Hebben anderen er ook wat aan...
Groeten,
Frank

BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ

marcel0138
Berichten: 37
Lid geworden op: 8 sep 2013 18:14

Re: tracks naar pc

Bericht door marcel0138 »

Het is inderdaad gelukt. Met het programma kies3 van samsung zie je alleen documenten en afbeeldingen maar als je linksboven in het programma klikt zie je de balken van de interne en externe micro sd schijf en door op de balk te (dubbel)kliken zie je de inhoud. Met copieeren en plakken kon ik de gpx bestanden naar mijn bureaublad kopieeren en daarvandaan naar BaseCamp sturen, zie het andere draadje. Allen dank.

Plaats reactie

Terug naar “GPStracks.nl”