Uploaden Geocaches via GSAK
Re: Uploaden Geocaches via GSAK
Kan je die macro ook schedulen of is dit altijd handmatig?
ondertussen van jfol de uitleg gekregen die ik hier gemist heb....
Alleen krijg ik een foutmelding.... MTP blijft een probleem, geen idee hoe ik dat kan instellen op de Monterra. Ik dacht altijd dat ie dat automatisch koos wanneer nodig.
Dus, nog geen stap verder.
Luc
Alleen krijg ik een foutmelding.... MTP blijft een probleem, geen idee hoe ik dat kan instellen op de Monterra. Ik dacht altijd dat ie dat automatisch koos wanneer nodig.
Dus, nog geen stap verder.
Luc
Je kan je caches inladen met de standaard functie : waypoint sturen... Als dat scherm openstaat, zie je een knop om het juiste toestel te kiezen. Als je de laatste versie van gsak hebt, dan staat monterra erbij....
altijd gewerkt met Dakota 20, nu overgeschakelt op Monterra en Dakota verkocht. Heb ook nog een forerunner 210 aan mijn pols 

dat klopt, maar krijg dan een error...
1, nakijken USB toestel en USB GPSr (ok)
2, MTP op (ok)
Dus, daar stopt mijn verhaal.
Bij aansluiten van toestel zie ik wel het Android mannetje, kan ik de bestandlijst bekijken, maar van zodra GSAK opstart is dat verdwenen en krijg ik de foutmelding.
Had dat eerder al eens gedaan, en toen dezelfde fout. Daarom dat ik er ook nooit meer naar gekeken had. Btw, ik heb de laatste versie van de software.
Luc
1, nakijken USB toestel en USB GPSr (ok)
2, MTP op (ok)
Dus, daar stopt mijn verhaal.
Bij aansluiten van toestel zie ik wel het Android mannetje, kan ik de bestandlijst bekijken, maar van zodra GSAK opstart is dat verdwenen en krijg ik de foutmelding.
Had dat eerder al eens gedaan, en toen dezelfde fout. Daarom dat ik er ook nooit meer naar gekeken had. Btw, ik heb de laatste versie van de software.
Luc
Die heb ik nog nooit gezien bij aansluiten op de pc, alleen als er een update gaande is....Bij aansluiten van toestel zie ik wel het Android mannetje...
Verbind je Monterra met een wifi-netwerk en kijk eens in Systeeminstellingen --> Over Monterra wat de softwareversie is. Die zou 3.50_1.26.00 moeten zijn. Zo niet, ga dan naar Systeemupdates om te controleren op nieuwe updates.