geocaching trail downloaden

Plaats reactie
limakora
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:24

geocaching trail downloaden

Bericht door limakora »

Kan iemand mij vertellen hoe ik een volledige trail (serie) ineens kan downloaden. Ik heb een pocket querie gemaakt vanaf een centraal punt, maar daar vielen kennenlijk enkele caches van een serie buiten.
De legger heeft er geen bladwijzer van gemaakt. Ik kan ze wel selecteren. D.m.v. alle caches van die betreffende legger te te zoeken, maar moet ze dan nog vevokgens stuk voor stuk vezenden naar mijn Garmin. Als ik alles selcteer, naar de kaart ga en er een PQ van maak, komen ze er niet allemaal op.
Wat doe ik fout?

Gebruikersavatar
fgrs
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 344
Lid geworden op: 11 mei 2009 12:38

Re: geocaching trail downloaden

Bericht door fgrs »

In de PQ kun je de straal instellen aan de hand van een aantal kilometer, misschien deze eens vergroten?

sp2610 (ex), zumo550 (ex), zumo660 (ex), nuvi 3597lmt, Oregon450, Oregon650, Montana680 (ex)
Oregon 700 (2x)

StefandD
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 411
Lid geworden op: 25 jul 2010 12:02
Locatie: Brielle

Re: geocaching trail downloaden

Bericht door StefandD »

Je kan op de kaart kijken, zodanig zoomen en schuiven dat alle caches in de trail zichtbaar zijn (neem een extra marge voor de zekerheid), en daar een pq van maken.

Of je maakt zelf een bookmark list aan: klik elke cache in de trail één keer aan, in de pop-up die verschijnt zie je de optie om de cache in een bookmark list zetten. Daar kan je vervolgens ook een pq van maken.

limakora
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:24

Re: geocaching trail downloaden

Bericht door limakora »

Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de bookmarks al eerder geprobeerd maar vind het erg omslachtig. Ik zal de radius in de gaten houden en misschien meer schuiven op de kaart.
Merci

mjeuring
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 582
Lid geworden op: 31 okt 2007 18:42
Locatie: MM

Re: geocaching trail downloaden

Bericht door mjeuring »

GSAK gebruiken. Filter aanmaken en exporteren.
GPSmap 66st, Fēnix 5, Edge 1000, Nüvi 3598, Oregon 300, Zumo 550 en Etrex Vista HCx.

Plaats reactie

Terug naar “Geocaching”