Openfietsmap VS OSM

Tracks/routes van en voor fietstochten

Moderator: GPStracks

grezly
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 dec 2015 15:13

Re: Openfietsmap VS OSM

Bericht door grezly »

Alle kaarten, behalve de basekaart van mijn Garmin device staat aan. Op de SD kaart zijn verder geen kaarten geïnstalleerd/ danwel geactiveerd.
De route die ik probeer te bereken is een router van 12 KM, welke met de OFM goed lukt.
Ik zal ook de index en route uit de commando lijn weghalen (aangezien deze in de args zitten) en de --mapid zal ik 8 tekens langs maken (wat overigens wel 'apart' is, in de vele voorbeelden/tutorials worden ook korte mapid's gebruikt).
De splitter optie, maakt wel bestanden aan van 8 karakters lang, welke gerelateerd is aan de mapid.
Thanks.

Gebruikersavatar
openfietsmap
Berichten: 1152
Lid geworden op: 4 mei 2011 10:31
Contacteer:

Re: Openfietsmap VS OSM

Bericht door openfietsmap »

Alle
grezly schreef:Alle kaarten, behalve de basekaart van mijn Garmin device staat aan. Op de SD kaart zijn verder geen kaarten geïnstalleerd/ danwel geactiveerd.
Alleen de OFM met Basekaart mogen aan staan, niet andersom!
Maker van de Openfietsmap - Gratis Garmin topokaarten voor op de fiets https://www.openfietsmap.nl

grezly
Berichten: 11
Lid geworden op: 29 dec 2015 15:13

Re: Openfietsmap VS OSM

Bericht door grezly »

@Openfietsmap:
Excuses, ik bedoelde dat alleen de basekaart en de gerenderde kaart zijn geinstalleerd en staan aan. De overige kaarten staan uit. :oops:

Gebruikersavatar
Erik
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2589
Lid geworden op: 2 jun 2006 00:07
Locatie: waar de tongval Nedersaksisch is

Re: Openfietsmap VS OSM

Bericht door Erik »

@grezly
dit forumdeel is bedoeld "Om routes, tracks, Custom Maps en dergelijke te delen - NIET voor vragen, daarvoor is de HELPDESK"

bijvoorbeeld klik hier
een ander is er wellicht ook mee geholpen

ankeric
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1143
Lid geworden op: 25 jun 2008 22:02
Locatie: Woerden

Re: Openfietsmap VS OSM

Bericht door ankeric »

@grezly: Omdat we nu zelfs naar mijn normen wel heel erg Off Topic raken heb ik hier verder gereageerd:

Kaart maken op basis van OpenStreetMap data

Wel leuk...

Ik heb in 16 jaar tijd één (1 dus) persoon zo ver gekregen dat hij een GPS op de fiets is gaan gebruiken.
Hiertoe heb ik een uur lang alle bezwaren, problemen en niet leuke aspecten benadrukt en - ter zijde - ook een paar voordelen genoemd. Eén jaar later ontmoette ik hem weer op onze camping en hij was inmiddels enthousiast en ervaren GPS gebruiker.
Dus misschien is negatieve reclame effectief?
In het vervolg draadje heb ik een deel van mijn eigen documentatie gekopieerd. De garantie is dus tot maximaal de deur: zo werkt het bij mij.
Voor jouw probleem is de suggestie om de kaart eerst binnen BaseCamp te controleren.
Niet meer actief op dit forum...

Plaats reactie

Terug naar “Fietsen”