Hoi,
samen met een nieuwe zumo 390lm heb ik een nieuwe onroute motorkaart 2016/2016 west Europa gekocht.
In de Zumo heb ik de MTP settings naar mass storage aangepast.
Via Jawava geklikt op kaarten zichtbaar maken.
Wat mij al direct opvalt is dat jawava alleen een icoontje bij de Benelux zet! als ik de zumo op de computer aansluit zie ik bij het inlezen van Basecamp bij het kaartje een rode lijn ontstaan met de melding 'geen geldig kaart produkt gevonden.
Onroute is dan niet zichtbaar in Basecamp. Ik doe dat allemaal in een windows 10 pc.
Hierna de zumo op een andere pc aangesloten ( een microsoft surface ) en dan worden de onroute kaarten van de Benelux wel ingelezen ( de rest van Europa niet). het liefst wil ik echter werken op de gewone pc. heeft iemand een idee wat er hier aan de hand is?
gr Ted
geen geldig kaartprodukt
Re: geen geldig kaartprodukt
Support onroute : http://www.onroute.nl/index.php/contact
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.
- HaWee
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 22861
- Lid geworden op: 28 jul 2008 16:24
- Locatie: Eindhoven
Re: geen geldig kaartprodukt
heb je die kaart als sd of als download of als dvd gekocht?
"Always Look on the Bright Side of Life"