Garmin VIRB XE foto's

Plaats reactie
RonvanHouten
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1
Lid geworden op: 7 aug 2016 16:07

Garmin VIRB XE foto's

Bericht door RonvanHouten »

Hallo allemaal,
T.a.v. het laden van foto's uit mijn Garmin VIRB XE heb ik de volgende issue's:
(Ter info: ik werk op een iMac+Macbook Pro met de allernieuwste software waarop het standaard Mac programma “Foto’s" staat waarin ik, net als de rest van de wereld die met Macs werkt, de foto’s in mappen opslaat.)

1. Tot nu toe is de enige manier om foto’s te importeren het programma VIRB EDIT.
Nu lukt het me om de foto’s hierop te importeren. Maar dit programma lijkt puur en alleen een video programma te zijn. Is er een andere manier of programma om de foto’s van de camera naar de computer te exporteren?
Ik neem 5 sec time interval foto’s, welke wel worden herkend door VIRB EDIT maar niet door het programma ‘Foto’s” die slechts 1 foto van de reeks ziet.
2. Mijn grootste probleem: HOE VERWIJDER IK VAN EEN FOTO DE G-METRIX INFO ASLMEDE DE GARMIN VIRB TEKST BOVEN IN DE FOTO?
Ik wordt er gek van dat deze info steeds zichtbaar is op de foto terwijl ik op de camera de sensor heb uitgezet. De G-metrix info laat ook streepjes zien bij de diverse velden. Maar ik wil die info dus niet op de foto. Is nergens te vinden.

3. Alleen wanneer ik een video in VIRB EDIT wil maken kun je G-metrix info en overlays bewerken. Maar hoe doe ik dat dan voor foto’s?


Met vriendelijke groet
Ron van Houten

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: Garmin VIRB XE foto's

Bericht door Mgent »

Foto's staan toch op je sd kaartje, en dat kaartje staat op je buroblad bij aansluiten van een virb aan de mac. Ga daar naar de map DCIM en importeer zo de foto's in foto.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Virb”