onroute select 1001 motorroutes zumo 390

Adviesvragen, voor als je vooral voor in de auto en/of op de motor een GPS zoekt
Plaats reactie
deessie
Berichten: 1
Lid geworden op: 5 sep 2016 20:29

onroute select 1001 motorroutes zumo 390

Bericht door deessie »

hallo
ik heb route,s van onroute select 1001 naar mijn zumo 390 geladen
daarna alle handelingen verricht die nodig zijn om hem te gaan rijden
wanneer ik heb inlaad stuurt hij mij netjes naar het startpunt (prima)
eenmaal daar aangekomen wil de route zelf niet starten al van alles geprobeerd maar niets luk bij iedere route wel tot het startpunt maar daarna niets meer.

graag hulp
bij voorbaat dank

Gebruikersavatar
Erik
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2589
Lid geworden op: 2 jun 2006 00:07
Locatie: waar de tongval Nedersaksisch is

Re: onroute select 1001 motorroutes zumo 390

Bericht door Erik »

deessie schreef:graag hulp
voor gebruiksvragen ligt de klik Helpdesk meer voor de hand

dit forumdeel is bedoeld voor als je vooral voor in de auto en/of op de motor een GPS zoekt

Gebruikersavatar
Frank
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2534
Lid geworden op: 14 mar 2004 23:36
Locatie: Helmond (Stiphout)

Re: onroute select 1001 motorroutes zumo 390

Bericht door Frank »

Je staat op het begin punt van de route, selecteer dan via de Reisplanner de route die je wil rijden, selecteer "Ga!", dan moet de route toch starten. Je moet waarschijnlijk wel het eerstvolgende punt van de route selecteren.
Groeten,
Frank

BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ

1cc1kw1pk
Berichten: 7
Lid geworden op: 8 apr 2016 18:14

Re: onroute select 1001 motorroutes zumo 390

Bericht door 1cc1kw1pk »

Ik wil het topic niet jacken. Maar zit met hetzelfde probleem. Als ik een route wil laden dan doe ik dit via reisplanner. Ik selecteer dan mijn huidige locatie. Daarna de tussenliggende route van "route select 1001". Daarna weer de thuislocatie. Als ik dan naar de locatie toe rij start de rest van de "route select 1001" route niet. Als ik ook kijk op het scherm van de zumo tijdens het inladen zie ik alleen de route naar en terug vanaf de "route select 1001". Dus de rest van de x aantal kilometers "route select 1001" zitten niet in de zumo. Ik gebruik de zumo 395LM. Iemand die hier iets meer van weet?

Gisteren even naar waypoint gereden waar een vriendelijke medewerker het me heeft uitgelegd. Route inladen als gpx bestand. Is wat veiliger en zelf dan in de GPX map zetten. Daarna moet je in "Sporen" de route zoeken en de route "geconverteerd worden naar reis" voor je hem kan gebruiken. Herberekening moet uit staan in navigatie. Ik heb het nog niet geprobeerd maar als ik de route ga rijden dan laat ik het weten. Vandaag route gereden. Probleem opgelost door bovenstaande te doen.

Plaats reactie

Terug naar “In de auto en op de motor”