problemen met flitspalen

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
coen
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 142
Lid geworden op: 27 jun 2004 13:57
Locatie: Roggel

problemen met flitspalen

Bericht door coen »

Hoi
Als ik met poiloader de garmin flitspalen in de nuvi wil zetten krijg ik iedere keer de melding Er zijn slechts 32 bestanden met eigen nuttige punten toegestaan in een submap. Hoe zetten jullie de flitsers erin

sjiep
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2011 11:45

Re: problemen met flits palen

Bericht door sjiep »

Ik doe het volgende: Kijk in de lijst met flitspalen en verwijder er 1. Gooi niet weg, maar sla op in een andere map.Ik heb vervolgens een map gemaakt genaamd FLITSERS. in deze map maak ik twee submappen, bijvoorbeeld FLITSERS1 en FLITSERS2. In een map doe ik de flitsers minus de verwijderde (dus 32 flitspalen) en in de andere de verwijderde flitspaal (1flitspaal). Nu kun je met poiloader de flitsers laden door te wijzen naar de map FLITSERS.

sjiep
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2011 11:45

Re: problemen met flits palen

Bericht door sjiep »

Wat ik ook nog gedaan heb, is een testflitspaal gemaakt in de buurt van mijn woning. Dit kun je doen met Notepad++ en ik heb deze flitspaal in het CSV bestand van die ene flitspaal geplaatst (zie antwoord hierboven). Zo test ik live of alles goed overgekomen is. In mijn buurt is namelijk geen flitspaal aanwezig en moet ik te ver rijden om het te testen. (altijd pech :wink: )

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”