routes direct va de cloud naar je toestel?

De specifiek op motorrijders gerichte 5 inch navigatiesystemen van Garmin, introductie 2014
Gebruikersavatar
tencats
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1163
Lid geworden op: 23 mei 2008 14:54
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: routes direct va de cloud naar je toestel?

Bericht door tencats »

tencats schreef: Maar dat wil ik helemaal niet. Ik wil vanaf de TomTom opdracht geven om een route/track vanuit de MyDrive cloud op te halen. Dus bladeren in je cloud vanaf de TT en een route kiezen voor download. Niet nog eens een tablet er tussen.
Hans Vaessen schreef: Maar dat kan nu al. Immers: als je geen bezwaar hebt tegen bladeren dan kun je net zo goed die routes meteen op je toestel hebben staan. Geheugenruimte is tegenwoordig amper relevant immers.
Ik hou het wel bij m'n laptopje.
Erik
Onderweg met een BMW R1250R, een Garmin Zumo XT, of een Rider 40 plus de Sena SRL2. Verder nog: nog een XT, 550 & 660, Montana 650, een VIRB Elite en een VIRB X, een eTrex Touch 25 en een Epix.

aschemkes
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 56
Lid geworden op: 23 apr 2011 00:04
Locatie: Zwolle

Re: routes direct va de cloud naar je toestel?

Bericht door aschemkes »

tencats schreef:Ik vraag mezelf echt af waarom je dit eigenlijk zou willen? Wat voor voordeel zoek je met zo'n cloud?
nou ik maak routes op diverse computers en diverse plekken. Alle routes in mn Zumo kan niet want dan zit zn geheugen vol???? dit had ik overigens niet verwacht....
tencats schreef: Op vakantie neem ik wel m'n laptop mee. Heb ik echt alles bij elkaar.
Ja dat wil ik juist voorkomen. Slepen met zo'n laptop.

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3857
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: routes direct va de cloud naar je toestel?

Bericht door RonalT »

Niet slepen met laptop, maar laptop meenemen zodat je tijdens je vakantie ook eens op forums en dergelijke kunt kijken.
Daar had ik in het verleden een 10 inch netbook voor bij me en tegenwoordig een tablet.

enne eehhh hoort dit nog bij ZUMO 590 ??
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Gebruikersavatar
tencats
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1163
Lid geworden op: 23 mei 2008 14:54
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: routes direct va de cloud naar je toestel?

Bericht door tencats »

Geen idee, ik heb een BMW Navigator V (en een TomTomRider 40+)
Erik
Onderweg met een BMW R1250R, een Garmin Zumo XT, of een Rider 40 plus de Sena SRL2. Verder nog: nog een XT, 550 & 660, Montana 650, een VIRB Elite en een VIRB X, een eTrex Touch 25 en een Epix.

Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: routes direct va de cloud naar je toestel?

Bericht door GPS Expert »

Alle routes/tracks op de sd kaart zetten, net zoveel als je wilt.
Hou wel logische benamingen aan, zodat je weet wat bij wat hoort (afkortingen en nummering).

Dan, op moment dat je ze bijna nodig hebt, dan importeer je ze pas.
Diegene die je niet meer nodig hebt, uit je tripplanner verwijderen (maar staan nog steeds op je SD).

Beheer van de routes op SD? Via BaseCamp, eenvoudig zaken toe te voegen of te verwijderen (in tegenstelling tot routes die intern staan).
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: routes direct va de cloud naar je toestel?

Bericht door Mgent »

Zo doe ik het ook, als backup mocht de macbook het begeven onder weg. En, mocht je geen internet hebben kan je tenminste verder :D
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 590”