Ik heb op 31 juli een Garmin BirdsEye abonnement betaald (25Euro) voor mijn Oregon 450t, en de bevestigings-email zegt dat ik een vervolg-email krijg ter activering van dat abonnement, waarna ik kaarten kan downloaden.
Tot nu toe niets ontvangen. In m'n accountinfo staat wel de 31/7 bestelling met ordernr.
Heb alle Garmin support-middelen geprobeerd, maar krijg geen reactie op emails, telefoon blijven in eeuwige optie-keuzes, etc.
Iemand een idee wat ik nog kan doen??
Ben nu ruim 1 week op vakantie, kan die kaarten goed gebruiken.
Als mn vakantie voorbij is heb ik die kaarten niet meer nodig en wil ik mn 25 Euro terug!
Tks,
Chris
BirdsEye abonnement, activerings-email??
- HaWee
- Onafhankelijk GPS-specialist
- Berichten: 22861
- Lid geworden op: 28 jul 2008 16:24
- Locatie: Eindhoven
Re: BirdsEye abonnement, activerings-email??
voor alle zekerheid:
heb je in de spam (oid) folder van je email gekeken of de activeringsmail daar misschien terecht is gekomen?
heb je in de spam (oid) folder van je email gekeken of de activeringsmail daar misschien terecht is gekomen?
"Always Look on the Bright Side of Life"
Re: BirdsEye abonnement, activerings-email??
Dankje HaWee, maar inderdaad ook daar gekeken, en helaas niks.
Re: BirdsEye abonnement, activerings-email??
Kreeg gisteren 17 aug, de dag van mijn terugkomst van vakantie, antwoord van Garmin met activerings-info, met excuses voor laattijdig antwoord.
Maar ik heb die kaarten nu dus niet meer nodig.
Mooie bergwandelingen gemaakt, maar zonder de hulp van de nauwkeurige kaarten op mn Garmin Oregon waarvoor ik op 31 juli 25€ betaald had.
Slechte beurt van Garmin, zal proberen de 25€ terug te krijgen.
Maar ik heb die kaarten nu dus niet meer nodig.
Mooie bergwandelingen gemaakt, maar zonder de hulp van de nauwkeurige kaarten op mn Garmin Oregon waarvoor ik op 31 juli 25€ betaald had.
Slechte beurt van Garmin, zal proberen de 25€ terug te krijgen.