Case voor Garmin Oregon 750

Gebruikersavatar
Nick_66
Berichten: 231
Lid geworden op: 15 jul 2013 23:29

Re: Case voor Garmin Oregon 750

Bericht door Nick_66 »

Ik ben zelf een fan van het merk UAG (Urban Armor Gear). Deze maken cases voor smartphones.

Echt geweldig mooie cases! Functioneel en zeer goed afgewerkt en biedt ook hele goede bescherming voor je smartphone.

Helaas hebben ze nog geen speciale cases ontwikkeld voor Garmin en dus stuurde ik ze het volgende mailtje hierover:

Hi,

I am a big fan of your cases and was wondering if you also could make cases for the Garmin GPS units like for instance the Garmin Oregon 750. Would be great if there was a case for this unit! I think there is a big market for cases specially developed for gps units like the onces from Garmin. I use my gps unit mainly for geocaching so lot of outdoor activity and therefore I need some good protection.

Hope UAG could develope cases for these gps units!

Kind regard,


Het volgende antwoord kreeg ik:

Thanks for reaching out to Urban Armor Gear Support Team!

Perhaps! To clarify, we are exploring the possibility of supporting more devices in the future, which may include devices like the Garmin GPS. The decision as to which devices we do end up supporting will be based on available resources and community feedback.

If you would like to see us release a case for the Garmin GPS, then please let us know here:
https://urbanarmorgear.com/pages/uag-labs

We appreciate the support!

Let us know if you have any other questions or concerns.

Joshua | Customer Support Team | www.UrbanArmorGear.com


Bij meer belangstelling gaan ze mogelijk misschien cases ontwikkelen voor de Garmin GPS units, dus ik zou zeggen, klik op de volgende link:

Feedback UrbanArmorGear

Helmar
Berichten: 129
Lid geworden op: 9 jul 2012 21:24
Locatie: Hoorn NH

Re: Case voor Garmin Oregon 750

Bericht door Helmar »

Dat op-z'n-kop-hangen is volgens mij ook makkelijk opgelost in dit topic https://forum.gps.nl/viewtopic.php?f=75 ... 03#p268803. Hier staan wat foto's bij van het eenvoudig aanpassen van de standaard karabijnhaak.

trevanian
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 feb 2016 17:33

Re: Case voor Garmin Oregon 750

Bericht door trevanian »

Met meer speling – een langer 'snoer' – is de GPS overigens wel makkelijker op zijn kop te draaien.

Garmin Backpack Tether
1b.jpg
1b.jpg (28.25 KiB) 1881 keer bekeken
Retractor met automatisch oprolkoord: Garmin Retractable Tether Lanyard
2d.jpg
2d.jpg (50.45 KiB) 1881 keer bekeken
Retractor met automatisch oprolkoord: Maxpedition Retractor
3.jpg
3.jpg (24.29 KiB) 1881 keer bekeken

Gebruikersavatar
EddyG
Berichten: 1164
Lid geworden op: 6 mei 2009 17:44
Locatie: Rhenen

Re: Case voor Garmin Oregon 750

Bericht door EddyG »

Zijn de veren van die oprol koordjes in staat om het gewicht van de Oregon 7x0 te dragen?
Eddy

Forerunner 305, Edge 305, Colorado 300, Oregon 450, GPSmap 62s, Montana 650, Oregon 600, Oregon 750t

Helmar
Berichten: 129
Lid geworden op: 9 jul 2012 21:24
Locatie: Hoorn NH

Re: Case voor Garmin Oregon 750

Bericht door Helmar »

Bij mij zijn al een paar van die kleine lusjes die je door het oogje van je Garmin lust gebroken, blijken toch niet zo sterk te zijn.
En de bevestigingspunten op de Garmin zijn niet niet geschikt om er een sleutelring aan te hangen. Zelf heb ik er een tie-rib doorgedaan om daar een goed en sterk draagkoord aan te kunnen klikken.

Peter & Katrijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 6 mar 2012 11:45

Re: Case voor Garmin Oregon 750

Bericht door Peter & Katrijn »

Hier kan je een siliconenhoesje voor je Oregon 7x0 aanschaffen.
Ik heb het zelf net besteld, maar het is nog niet aangekomen.

https://nl.aliexpress.com/item/Bescherm ... 3e6ac44f-4

Gebruikersavatar
Nick_66
Berichten: 231
Lid geworden op: 15 jul 2013 23:29

Re: Case voor Garmin Oregon 750

Bericht door Nick_66 »

Peter & Katrijn schreef:Hier kan je een siliconenhoesje voor je Oregon 7x0 aanschaffen.
Ik heb het zelf net besteld, maar het is nog niet aangekomen.

https://nl.aliexpress.com/item/Bescherm ... 3e6ac44f-4
Excuus voor de late reactie!

Bedankt voor de tip. Ben benieuwd hoe dat hoesje gaat bevallen. Heb er nu zelf een van het merk Tusita. Enige minpunt: moet aan de zijkant de aan/uit knop zoeken. Geen zichtbare knop op de case.

AliExpress is niet duur. Verzenden duurt over het algemeen wat lang.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Montana 7x0 & Oregon 7x0 serie”