Virb X remote.

Plaats reactie
Jakke1
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2017 18:22

Virb X remote.

Bericht door Jakke1 »

Dag allemaal,

Mijn naam is Jan en op een aantal fora gekend als Jakke. Ik ben woonachtig in België in het Zoete land van Waas.
Via het BMW MC Vlaanderen forum kwam ik met mijn vraag hier terecht in de hoop een antwoord te vinden op mijn Probleem.

Twee weken geleden kocht ik een Garmin Virb x action cam en tegelijkertijd een remote control voor Virb series.
Nu wil echter het pairen van deze twee niet altijd lukken.

Eerste keer geprobeerd, maar er kwam geen verbinding tot stand.
Daarna nog tientallen keren zonder resultaat. Dan maar alle instellingen herstellen en opnieuw proberen.
Wonder was geschied. Ik kon onmiddelijk pairen en zonder problemen foto's en opnamen maken met de remote.
Na het toestel te hebben opgeladen en terug proberen of de remote werkte, geen probleem.
Nu probeer ik vandaag hetzelfde en het lukt weer van geen kanten. Ik kan de camera wel vanop afstand opzetten, maar bij het gebruik van de remote voor foto of opname kan ik weer geen verbinding maken. Ik heb ook al de batterij van de remote vervangen, maar het probleem blijft.
Ben eigenlijk een beetje ten einde raad en krijg geen antwoord op de officiële site van Garmin.
Weet iemand een oplossing of waar ik een snel antwoord voor dit probleem kan vinden?

Grtz, Jakke.

Jakke1
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2017 18:22

Re: Virb X remote.

Bericht door Jakke1 »

Probleem lijkt opgelost! Gisteren hier wat doorgelezen en een update van de Virb X gedaan naar 4.30.
Vanaf dan altijd opgestart en onmiddelijk gepaired met de afstandsbediening.
Wat wel blijft "uit" staan op de Virb is "aan op afstand" want blijkbaar durft dan zonder enige reden zelf opstarten.

Grtz, Jan. :wink:

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Virb”