Kaarten na update door elkaar

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin, introductie 2016
MikeyMan
Berichten: 116
Lid geworden op: 18 okt 2013 21:30

Re: Kaarten na update door elkaar

Bericht door MikeyMan »

HaWee schreef:je hebt nu keurig North en South dus heel Europa zoals het hoort.

Die foutmelding bij foursquare zou kunnen zijn dat JDM verwacht dat in een bestand dat .img heet kaarten in zitten en die zitten in foursquare niet. Waarschijnlijk zal foursquare wel werken (maar wat het doet weet ik niet) maar verwijderen is ook een optie.

maar je hebt nu heel Europa en geen dubbele kaartdelen dus alles is ok.
Ja het lijkt nu goed te zijn. Maar toch gek hoe dit zo ontstaan is. Lijkt toch iets van een bug...

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3852
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Kaarten na update door elkaar

Bericht door RonalT »

...of een fout van de gebruiker.
Heel dikwijls lezen we iets over een bug die maar bij een iemand voor komt. De rest van de gebruikers heeft er geen last van. Je kan dan natuurlijk veronderstellen dat het een bug is....

Voorbeeld? Het mysterie van de Grote Witte Pijl hier op het forum :roll: :roll:
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

MikeyMan
Berichten: 116
Lid geworden op: 18 okt 2013 21:30

Re: Kaarten na update door elkaar

Bericht door MikeyMan »

RonalT schreef:...of een fout van de gebruiker.
Heel dikwijls lezen we iets over een bug die maar bij een iemand voor komt. De rest van de gebruikers heeft er geen last van. Je kan dan natuurlijk veronderstellen dat het een bug is....

Voorbeeld? Het mysterie van de Grote Witte Pijl hier op het forum :roll: :roll:
Mjah, fout van de gebruiker kan, maar ook dat kan veroorzaakt worden door een bug.

In dit geval:
- Express geeft (onterecht) aan dat er niet genoeg ruimte is
- Ik word vervolgens gedwongen om een keuze te maken in een kaart, wat nog zou kunnen
- Vervolgens moet ik hemel en aarde bewegen om de andere kaart ook geïnstalleerd te krijgen

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3852
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Kaarten na update door elkaar

Bericht door RonalT »

Het ligt in de menselijke aard om de schuld buiten jezelf te zoeken. Maar zoals ik schreef, "je kunt veronderstellen dat het een bug is".
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Gebruikersavatar
H. Tepper
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 192
Lid geworden op: 14 mar 2004 22:56

Re: Kaarten na update door elkaar

Bericht door H. Tepper »

RonalT schreef:Het ligt in de menselijke aard om de schuld buiten jezelf te zoeken. Maar zoals ik schreef, "je kunt veronderstellen dat het een bug is".
Da's een mooi politiek correct antwoord.
Van alle types zumo's die ik heb geupdate met kaartmateriaal (en dat zijn tientallen) ben ik nog nooit tegen problemen aangelopen met het updaten.
De enige waar wel problemen mee waren, waren die welke ik als tweedehands kocht en waar de vorige eigenaar al dan niet bewust mee had geknoeid.
Was waarschijnlijk ook de reden dat ik ze meestal voor weinig geld kon overnemen.... :D
Garmin Zumo 590 en TomTom Rider 550 op KTM 1290 Super Adventure/ Super Duke 1290 GT en in de auto.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 595LM”