Klaas

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Klaas
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 442
Lid geworden op: 19 feb 2004 20:00
Locatie: Apeldoorn

Klaas

Bericht door Klaas »

Hallo iedereen,

Ik zal de spits maar afbijten in de hoop dat er nog veel gaan volgen.

Ik ben Klaas Hofman, gewoon mijn voornaam als nick.

Sinds 1 jaar gebruiker van een "gps". Ik gebruik hem hoofdzakelijk op de motor, een BMW R1150 GS Adventure. Vorig jaar enorm getwijfeld over de aanschaf; een Streetpilot 3 deluxe of wachten tot september voor de 2610. Nu is wachten niet mijn sterkste kant, daar komen we nog wel op terug. Erg tevreden over de streetpilot, alleen de rekensnelheid en opslagcapaciteit voldeden niet aan mijn verwachtingspatroon. In januari dit jaar mij zelf maar wijsgemaakt dat ik de 2610 maar moest kopen, de streetpilot gebruikt verkocht en toen wachten op de motorcradle. Weer kon ik het niet laten om te wachten op de motorsteun van Garmin, dus gewoon gehaald. Ik heb de 2610 nu een aantal keren in de auto gebruikt en hij bevalt uitstekend, vergeleken met de streetpilot lijkt het wel een F1 auto. Hopelijk nu snel de Garmin cradle en de motorbekabeling, want de motortochten komen er weer aan. In de loop van het jaar uiteraard de perfect cradle. De dame en heren uit Notter veel succes met het forum.

grt Klaas
Aprilia Futura RST 1000- Zumo 595 LM
Ergens in een doos een 60 CS-276C-Nuvi 660-Trackstick Pro

Gebruikersavatar
Africa_twin
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 38
Lid geworden op: 15 mar 2004 18:19
Locatie: Pannerden

Bericht door Africa_twin »

Hoi Klaas natuurlijk heb jij je al eerder aangemeld als ik maar ik zo teleurgesteld zijn als dat niet zo zou zijn, iig leuk je hier te zien.

Groeten At

Klaas
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 442
Lid geworden op: 19 feb 2004 20:00
Locatie: Apeldoorn

Re: Klaas

Bericht door Klaas »

Hallo allemaal, weer terug na heel veel jaren. Terug op een motor, kriebelde weer. Op de motorbeurs een zumo 595 aangeschaft. Wel wat aanloopprobleempjes.
Aprilia Futura RST 1000- Zumo 595 LM
Ergens in een doos een 60 CS-276C-Nuvi 660-Trackstick Pro

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”