Zumo valt uit na kiezen "waarheen"

De specifiek op motorrijders gerichte 5 inch navigatiesystemen van Garmin, introductie 2014
BMWJEROENLEGUIJT
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 mei 2015 21:06

Re: Zumo valt uit na kiezen "waarheen"

Bericht door BMWJEROENLEGUIJT »

Update!!,

Gisteren een rondje achterhoek en stukje duitsland gereden, motorkaart geselecteerd en stuurde me continu richting A18 snelweg, toen tijdens automatisch herberekenen bleef Zumo hangen op 70% herberekenen.
Poosje uitgezet,weer aan, CN kaarten geselecteerd, even uit en aan gezet.

Ineens kon ik weer via CN kaarten een adres kiezen waar ik heen wilde.

Dat duurde 5min, hele Zumo zo dood als een pier.

Thuisgekomen aan/uit knop 10sec vastgehouden en hij starte weer op.

Ik kan nog steeds een adres kiezen waar ik heen wil.

Conclusie, ik zou het niet weten maar hij lijkt het weer te doen!!

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3857
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Zumo valt uit na kiezen "waarheen"

Bericht door RonalT »

Als je de motorkaart gebruik moet je toestaan dat er over autowegen gereden worden. Even je instellingen nakijken met behulp van de website https://www.onroute.nl/index.php/suppor ... 15-2016-sd

Maar je schrijft dat je toestel uit ging en bleef.... dat lijkt me niet goed.... of snap ik iets verkeerd
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2231
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: Zumo valt uit na kiezen "waarheen"

Bericht door Rush FZ1N »

RonalT schreef:Als je de motorkaart gebruik moet je toestaan dat er over autowegen gereden worden. Even je instellingen nakijken met behulp van de website https://www.onroute.nl/index.php/suppor ... 15-2016-sd
Dit moet inderdaad zo ingesteld worden. Als je dat niet doet snapt de Zumo het niet meer waardoor hij inderdaad “op zwart” kan gaan.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

BMWJEROENLEGUIJT
Berichten: 26
Lid geworden op: 12 mei 2015 21:06

Re: Zumo valt uit na kiezen "waarheen"

Bericht door BMWJEROENLEGUIJT »

Klopt en heb ik ook gedaan,als ik dan ook van kaarten verander, zet ik hem even uit en aan.
De motorkaart ziet de A18 niet als groene route,maar gezien de route wilde hij een aanvang maken over de snelweg,maakt verder ook niet uit, wellicht was hij even over de zeik.

Voor nu van belang de betrouwbaarheid in de gaten houden.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 590”