Hallo allemaal,
Ik gebruik Basecamp voor veel dingen. Zo ook om geocaches erin te zetten. Deze download ik van geocaching.com.
Zoals sommige weten, als je een geocache importeert, dan komt hij ook netjes met de in formatie er in te staan. En ook in de categorie geocaching. Echter kom ik ook geocache tegen die worden niet als geocache geplaatst maar als waypoint.
Weet iemand hoe dit kan, voor een duidelijke beeld te krijgen. Heb ik een video ervan gemaakt.
https://youtu.be/VwXH2zrgZYo
Voordat ik alles ga verwijderen, ben ik benieuwd of er nig een andere oplossing is.
Issue met Geocache in Basecamp
- jelleruben
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Issue met Geocache in Basecamp
Garmin GPSMap 66SR | Garmin GPSMap 64ST | Garmin Montana 700 | Garmin eTrex 20 | Garmin eTrex Legend | Garmin Nüvi 1340 | Garmin Venu 1 | Garmin Tempe sensor |
Re: Issue met Geocache in Basecamp
Met mijn versie van Basecamp (4.6.2.) op een Windows-PC (W10) worden beide geocaches (001 en 009) ook als geocache geïmporteerd.
Ik kan jouw situatie niet nabootsen...
Ik kan jouw situatie niet nabootsen...
- jelleruben
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Re: Issue met Geocache in Basecamp
Ik zal morgen eens kijken welke versie ik heb. En anders ern herinstallatie ben ik bang voor.
Garmin GPSMap 66SR | Garmin GPSMap 64ST | Garmin Montana 700 | Garmin eTrex 20 | Garmin eTrex Legend | Garmin Nüvi 1340 | Garmin Venu 1 | Garmin Tempe sensor |