Issue met Geocache in Basecamp

De opvolger van Mapsource
Plaats reactie
jelleruben
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Issue met Geocache in Basecamp

Bericht door jelleruben »

Hallo allemaal,

Ik gebruik Basecamp voor veel dingen. Zo ook om geocaches erin te zetten. Deze download ik van geocaching.com.

Zoals sommige weten, als je een geocache importeert, dan komt hij ook netjes met de in formatie er in te staan. En ook in de categorie geocaching. Echter kom ik ook geocache tegen die worden niet als geocache geplaatst maar als waypoint.

Weet iemand hoe dit kan, voor een duidelijke beeld te krijgen. Heb ik een video ervan gemaakt.

https://youtu.be/VwXH2zrgZYo

Voordat ik alles ga verwijderen, ben ik benieuwd of er nig een andere oplossing is.
Garmin GPSMap 66SR | Garmin GPSMap 64ST | Garmin Montana 700 | Garmin eTrex 20 | Garmin eTrex Legend | Garmin Nüvi 1340 | Garmin Venu 1 | Garmin Tempe sensor |

keesm
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: Issue met Geocache in Basecamp

Bericht door keesm »

Met mijn versie van Basecamp (4.6.2.) op een Windows-PC (W10) worden beide geocaches (001 en 009) ook als geocache geïmporteerd.
Ik kan jouw situatie niet nabootsen...

jelleruben
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Re: Issue met Geocache in Basecamp

Bericht door jelleruben »

Ik zal morgen eens kijken welke versie ik heb. En anders ern herinstallatie ben ik bang voor.
Garmin GPSMap 66SR | Garmin GPSMap 64ST | Garmin Montana 700 | Garmin eTrex 20 | Garmin eTrex Legend | Garmin Nüvi 1340 | Garmin Venu 1 | Garmin Tempe sensor |

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Basecamp voor Windows”