kaart ontgrendeld niet
kaart ontgrendeld niet
drivesmart 60LMT
ik heb met mapsinstall (uit basecamp 462) de cn 2019.10 geladen.
dit na verschillende pogingen die eindigden met een foutmelding.
Nu kan ik wel een route plannen maar daarvoor krijg ik na opstarten
steeds de melding, update geladen, dan, kan kaarten niet ontgrendelen.
Wie weet raad?
Groet,
Guido
ik heb met mapsinstall (uit basecamp 462) de cn 2019.10 geladen.
dit na verschillende pogingen die eindigden met een foutmelding.
Nu kan ik wel een route plannen maar daarvoor krijg ik na opstarten
steeds de melding, update geladen, dan, kan kaarten niet ontgrendelen.
Wie weet raad?
Groet,
Guido
Re: kaart ontgrendeld niet
Waarom heb je de kaart niet via Garmin Express geladen ?
Zumo XT, KTM 790 Adventure, SRC op Schubert C3 Pro, Edge Touring, Edge Explorer 2
Re: kaart ontgrendeld niet
Dat ging 2 x niet goed
- RonalT
- WayPoint relatie
- Berichten: 3857
- Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
- Locatie: Dinteloord
- Contacteer:
Re: kaart ontgrendeld niet
Tja en ook nu ging het niet goed.
Ik zou toch Garmin Express proberen. De oude Express verwijderen en een nieuwe downloaden en installeren
Ik zou toch Garmin Express proberen. De oude Express verwijderen en een nieuwe downloaden en installeren
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Re: kaart ontgrendeld niet
Op nieuw geprobeerd.
GE verwijderd, nieuw gedownload en geladen. Kaart laden eindigt probleemloos, maar bij opstarten, toch weer de melding: kan kaart niet ontgrendelen
GE verwijderd, nieuw gedownload en geladen. Kaart laden eindigt probleemloos, maar bij opstarten, toch weer de melding: kan kaart niet ontgrendelen
- RonalT
- WayPoint relatie
- Berichten: 3857
- Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
- Locatie: Dinteloord
- Contacteer:
Re: kaart ontgrendeld niet
Met JaVaWa GMTK kan je allerlei toestanden met ontgrendelcodes uithalen. Probeer daar eens iets mee...
JaVaWa GMTK kan je HIER downloaden
JaVaWa GMTK kan je HIER downloaden
Ontgrendelcodes importeren uit toestel
Met deze optie kunt u de ontgrendelcodes uit uw toestel lezen; JaVaWa GMTK zet ze daarna op de juiste plaats op uw computer.
Soms gaat het mis met het installeren van een nieuwe kaart op uw computer, en blijkt deze vergrendeld te zijn. Als dezelfde kaart wel op uw GPS werkt, kunt u eenvoudig uw kaarten op uw computer ontgrendelen.
Er zijn ook andere scenario's te bedenken, bijvoorbeeld als u een ander toestel (in bruikleen) heeft die dezelfde kaarten heeft, maar niet ontgrendeld is op uw computer voor dat toestel.
Ontgrendelcodes importeren uit map
Met deze optie maakt kunt u ontgrendelcodes weer terugzetten uit een map waarin *.ucx en/of *.gma bestanden staan, bijvoorbeeld uit een eerder gemaakte backup.
Ontgrendelcodes uit andere gebruikersprofielen importeren
Als uw Windows gebruikersprofiel geen administratorrechten heeft, zullen de installatieprogramma's van MapSource, BaseCamp en de kaarten onder een ander gebruikersprofiel uitgevoerd worden dat wel administratorrechten heeft (in dat geval vraagt Windows u om een administrator-wachtwoord). Als het installatieprogramma MapSource of BaseCamp voor de eerste keer opstart, zullen die ook onder dat andere gebruikersprofiel uitgevoerd worden.
Het gevolg hiervan kan zijn dat de ontgrendelcodes onder het "verkeerde" gebruikersprofiel terechtkomen! Als u dan later MapSource opstart (onder uw eigen gebruikersprofiel), krijgt u de mededeling dat de kaarten vergrendeld zijn...
JaVaWa GMTK kan voor u de andere gebruikersprofielen van Windows doorzoeken op ontgrendelcodes, en deze (indien niet aanwezig in uw profiel) kopiëren naar uw eigen gebruikersprofiel. Hierna kunnen MapSource en BaseCamp wel de kaarten gebruiken.
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
- JaVaWa
- WayPoint GPS specialist
- Berichten: 18256
- Lid geworden op: 11 feb 2008 23:46
- Locatie: Traiectum
- Contacteer:
Re: kaart ontgrendeld niet
Als ik het goed begrijp is het vergrendel-bericht afkomstig van het toestel. Zo ja, dan gaat GMTK niet helpen. Die kan alleen iets regelen voor de kaarten die op de PC geïnstalleerd zijn.RonalT schreef:Met JaVaWa GMTK kan je allerlei toestanden met ontgrendelcodes uithalen. Probeer daar eens iets mee...
Toont de Drivesmart een gedetailleerde kaart? Zo ja, welke kaarten zijn dan vermeld in het kaartmenu?
Kijk op https://www.javawa.nl voor GPS-gerelateerde software, informatie en tips.
Mijn 129 GPS-toestellen
Mijn 129 GPS-toestellen
Re: kaart ontgrendeld niet
De drivesmart 6 toont een gedetaileerde kaart, kan er ook mee navigeren.
De kaarten zijn CN 2019.10 europa noord, zuid en four...
De melding verschijnt alleen als ik hem helemaal uitzet en dan weer opstart.
eenmaal in de auto gaat die naar standby en blijft de melding weg.
De kaarten zijn CN 2019.10 europa noord, zuid en four...
De melding verschijnt alleen als ik hem helemaal uitzet en dan weer opstart.
eenmaal in de auto gaat die naar standby en blijft de melding weg.
Re: kaart ontgrendeld niet
Als van de CN2019.10 de Noord, Zuid en Foursquare allemaal zichtbaar zijn, dan komt de melding dus van een andere kaart.
Controleer je toestel eens met JaVaWa Device Manager (let even op dat je het toestel in Mass Storage zet).
Eventueel kan je ook een link naar een online rapportage vanuit JDM hier plaatsen zodat we mee kunnen kijken.
Controleer je toestel eens met JaVaWa Device Manager (let even op dat je het toestel in Mass Storage zet).
Eventueel kan je ook een link naar een online rapportage vanuit JDM hier plaatsen zodat we mee kunnen kijken.
Re: kaart ontgrendeld niet
Bedankt
hoe zet je hem in mass storage?
hoe zet je hem in mass storage?
Re: kaart ontgrendeld niet
Info over het programma JDM hier even lezen: http://www.javawa.nl/jdm.html
Of rechtstreeks over de MTP/mass storage mode: http://www.javawa.nl/mtp.html
Of rechtstreeks over de MTP/mass storage mode: http://www.javawa.nl/mtp.html