Actief Logboek nuvi2799 LM

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
heinmor
Berichten: 4
Lid geworden op: 8 apr 2012 12:05

Actief Logboek nuvi2799 LM

Bericht door heinmor »

Hallo.
kom net terug van grote reis naar Centraal Azië. Nu wilde ik alles laten inlezen in Basecamp maar het actieve logboek wordt maar zichtbaar alleen van de laatste maand terwijl als ik op mijn toestel kijk onder de app "waar ik was" het logboek zichtbaar is tot ruim een jaar geleden. Bestaat er een mogelijkheid het logboek in zijn geheel zichtbaar te maken in Basecamp?

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3852
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Actief Logboek nuvi2799 LM

Bericht door RonalT »

Ik heb net even in onze NUVI2595 gekeken en dat werkt hetzelfde als bij onze ZUMO's. Dus ook in jouw toestel zal het zo werken.

Als je via Basecamp het logboek laat inlezen kijkt Basecamp in CURRENT.GPX en vind daar de laatse 1000 km aan track (sporen) in. Die 1000 km kan ook 700 of 1200 zijn dat hangt van de ingewikkeldheid van de track af.

Als je met een verkenner-achtig iets in je toestel kijk zie je diverse mappen, oa GARMIN, CSV, Dashboards, GPX en meer.
Het gaat om GPX. Als je daarin kijk zie je 'Archief'. En als je daarin kijk zie je een aantal bestanden. Max 20 stuks.
Daarin staan de oudere tracks (sporen).
Die kan je ook inlezen in basecamp door er op te klikken en dan komen ze in de Bieb van Basecamp te staan.
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

heinmor
Berichten: 4
Lid geworden op: 8 apr 2012 12:05

Re: Actief Logboek nuvi2799 LM

Bericht door heinmor »

Dank je wel RonalT.

ik heb gekeken in de GPX/Archive map van de Nuvi en daar staan inderdaad de laatste 20 tracks. Je zegt dat er max 20 stuks in kunnen staan, dat klopt het zijn er 20 maar .... als je kijkt in de Nuvi dan kan ik alle sporen zien tot meer dan een jaar terug alleen ze zijn niet benaderbaar. Ze staan dus wel degelijk in de Nuvi alleen niet zichtbaar en ze worden ook niet ingelezen door BaseCamp.

wat te doen?

polmcfree
Berichten: 546
Lid geworden op: 4 apr 2007 22:16
Locatie: Opglabbeek (B)

Re: Actief Logboek nuvi2799 LM

Bericht door polmcfree »

zoals Ronalt het schrijft
Je hangt je nuvi aan de pc
je opent de map GPX
je opent de map Archief of degene die je nodig hebt
dan open je de tracks met "openen met" die open je dan met Basecamp,en de tracks zijn zichtbaar in Basecamp.
in die 20 maps kunnen nog heel veel sporen inzitten
Pol met BMW 1200 RT +BMW 1150gs+BMW r1200GSA en een Zumo XT+Zumo 390+Tripy 1+tripy 2+edge
ps. schijffouten mag je houden ik ben blij dat ik ze kwijt ben
Iedereen zei dat gaat niet.En toen kwam er iemand die dat niet wist,en die deed het gewoon.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”