Bedrading autoaansluiting 2610

DE mobiele GPS voor de auto, HET toestel voor op de motor
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ErikS
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1140
Lid geworden op: 10 mei 2004 20:48
Locatie: Scherpenzeel
Contacteer:

Bedrading autoaansluiting 2610

Bericht door ErikS »

Wie kan mij vertellen welke kleur draad van de autoaansluiting voor de Streefpilot 2610 waarvoor dient.
Ik heb een BMW Navigator met losse steun die ik in de auto wil gebruiken en zou daarbij gebruik willen maken van deze autoaansluiting die tevens als speaker gebruik kan worden.
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!

forced to have a TomTOM in the car and a Zumo XT on my motorbike (BMW R1250RT met TFT and NAV),
and still the Colorado for Geocaching, Cycling and the hike!

Gebruikersavatar
ErikS
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 1140
Lid geworden op: 10 mei 2004 20:48
Locatie: Scherpenzeel
Contacteer:

Re: Bedrading autoaansluiting 2610

Bericht door ErikS »

Ik ben er al uit. Nadat ik de voeding open geschroefd had bleek het heel eenvoudig.
Rood en zwart voor de spanning, bruin en wit voor de speaker en de andere twee voor de aansluiting op de zijkant van de luidspreker. Maar deze laatste heb ik niet nodig. Ook geen idee waar ze voor zijn.
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!

forced to have a TomTOM in the car and a Zumo XT on my motorbike (BMW R1250RT met TFT and NAV),
and still the Colorado for Geocaching, Cycling and the hike!

Gebruikersavatar
Erik
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2596
Lid geworden op: 2 jun 2006 00:07
Locatie: waar de tongval Nedersaksisch is

Re: Bedrading autoaansluiting 2610

Bericht door Erik »

mooi dat je er uit bent.

Zelf heb ik overwogen de navigatieaanwijzingen van mijn 2820 via een bluetooth-verbinding met de autoradio over de luidsprekers te laten lopen. Een 12V voedingskabel blijft dan wel nodig.
Het is er niet van gekomen nadat ik zo'n voedingskabel-zonder-luidspreker aan een motorvriend met een BMW Navigator III in zijn camper had gegeven.
Groeten
Erik BMW K met StreetPilot IIIdeluxe => SP2610 => SP2720 => SP2820 met CNEur NT LTU, MapSource 6.12.4 (WinXP) en 6.16.3 (W10); eTrex Legend HCx met OpenFietsMap; nüvi 2595LM; Garmin vívofit; Concept 2; SRC op Schuberth C3 PRO

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Streetpilot 2820/2720/2610/2620/2650 -- Perfect Pilot Red&Blue”