Accu laadt niet op ???

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin, introductie 2016
Gebruikersavatar
guzzi vero
Berichten: 1709
Lid geworden op: 28 sep 2006 00:38
Locatie: Oostduinkerke

Re: Accu laadt niet op ???

Bericht door guzzi vero »

ah ja, ik zit met de nieuwste op men 6
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820

paul53
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 mar 2019 09:50

Re: Accu laadt niet op ???

Bericht door paul53 »

Oplaad probleem is opgelost, het waren inderdaad de pinnetjes in het stekkertje van de accu !
Jammer dat ze zo een flutstekkertje wat slecht werkt gebruiken in een navigatiesysteem dat toch nog 600 euro kost !!!
Dat heb ik er vorig jaar nog voor betaald, nu worden ze al aangeboden voor 450 euro, ook lekker !

Gebruikersavatar
Cor Glorie
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 255
Lid geworden op: 30 dec 2004 12:50

Re: Accu laadt niet op ???

Bericht door Cor Glorie »

Hier ook een gevalletje. Mijn Zumo 595lm heb ik een paar weken geleden gekocht. Ik probeer hem vandaag op te starten en ik krijg een scherm op 40%. Batterij zo goed als leeg. Ik sluit hem aan op de autohouder en die staat weer in een 12 volt adapter op het lichtnet. Dat heeft bij al mijn eerdere gps'en prima gewerkt. Maar nu doet hij niets meer. Aansluiten op de computer werkt ook niet. Ik laat hem nu maar een nachtje in de houder staan, kijken of hij het morgen wel doet. En dan maar even een afspraak maken.
Don't sneeze in your full face helmet

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: Accu laadt niet op ???

Bericht door Mgent »

Helpt allemaal niet, kopspeld en wat peuterwerk en je bent geholpen.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Gebruikersavatar
Cor Glorie
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 255
Lid geworden op: 30 dec 2004 12:50

Re: Accu laadt niet op ???

Bericht door Cor Glorie »

Inmiddels heb ik de stekker van de batterij eruit getrokken en opnieuw erin gedaan. Dat heeft geholpen. Voorlopig. De kopspeld methode is te priegelig voor mij. Ik zal deze week toch maar even bellen.
Don't sneeze in your full face helmet

Gebruikersavatar
pmholsthoorn
Berichten: 251
Lid geworden op: 22 mar 2006 21:41
Locatie: Wateringen

Re: Accu laadt niet op ???

Bericht door pmholsthoorn »

Nou meneer Guzzi, mijn printplaatje is vervangen (voor een van de BMW Helm 7) maar nu wel de koptelefoon maar geen muziek mogelijkheden.
Heel vreemd dus ik hoor nu wel mijn navigatie informatie en kan mijn Samsung telefoon gebruiken (dus er is verbinding met de telefoon) maar geen muziek wat op mijn MP3 van de Zumo 595 staat en ook geen Spotify of muziek van mijn telefoon.

Ik ben dus heel benieuwd wat U/jij hebt gedaan dat jij wel met je ZES helm van alle geneugten kan genieten
Voor mij is de GPS (een Zumo XT) een "must" voor het rijden met de motor. En het wordt met Onroute kaart nog spannender.
Ook mijn collega's van bmwcruiser.nl genieten vaak mee van mijn GPS routes.
Bovendien altijd op tijd weer thuis.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 595LM”