garmin.openstreetmap.nl blijft hangen

Er zijn, vooral voor de Garmin's op internet kaarten, Waypoints en Points of Interest te vinden van allerlei landen en zaken over de hele wereld. Dit thema is bedoeld om tips daarover uit te wisselen.
Plaats reactie
Karin van Nuil
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 mar 2019 16:59

garmin.openstreetmap.nl blijft hangen

Bericht door Karin van Nuil »

Ik wil wat kaarten downloaden van deze site, maar hij blijft hangen. Meer mensen dit al bemerkt?

Gebruikersavatar
GPS Expert
Berichten: 3299
Lid geworden op: 24 jan 2013 22:41
Locatie: Amsterdam, Apeldoorn, Havelte, Hilversum, Hoensbroek, Leusden, Privé les of GPS Helpdesk
Contacteer:

Re: garmin.openstreetmap.nl blijft hangen

Bericht door GPS Expert »

Dat kan, gebeurd wel vaker. Is en blijft vrijwilligers werk van 1 persoon. Doneren kan helpen om te motiveren.
Marco

Kennis en kunde van Outdoor, Sport en Motor GPS'sen van Garmin, Tripy, TomTom, Mio, Teasi, TwoNav, Peaklife/Rage.

Zie ook mijn Kennisforum en YouTube kanaal.

Gebruikersavatar
openfietsmap
Berichten: 1152
Lid geworden op: 4 mei 2011 10:31
Contacteer:

Re: garmin.openstreetmap.nl blijft hangen

Bericht door openfietsmap »

Komt omdat de server in Wuppertal uit de lucht is, vanwege onderhoud vermoed ik.
Kan de Openfietsmap dus ook niet updaten. Probeer het na het weekend nog maar eens.
Maker van de Openfietsmap - Gratis Garmin topokaarten voor op de fiets https://www.openfietsmap.nl

Gebruikersavatar
openfietsmap
Berichten: 1152
Lid geworden op: 4 mei 2011 10:31
Contacteer:

Re: garmin.openstreetmap.nl blijft hangen

Bericht door openfietsmap »

Mijn vermoeden bleek juist, vanwege werkzaamheden liggen de servers van de universiteit van Wuppertal plat deze week.
Dwz de site doet het niet en de OFM kan niet geupdate worden. Volgende week maar weer proberen...
Maker van de Openfietsmap - Gratis Garmin topokaarten voor op de fiets https://www.openfietsmap.nl

Plaats reactie

Terug naar “Kaarten, waypointbestanden en Points of Interest, Google Earth”