routes opslaan op PC als gpx bestand

Plaats reactie
lganseman
Berichten: 1
Lid geworden op: 8 apr 2019 09:29

routes opslaan op PC als gpx bestand

Bericht door lganseman »

Hoi, sinds kort overgestapt van garmin naar de TT rider 550. Lukt aardig, alleen krijg ik met geen mogelijkheid mijn gemaakte routes opgeslagen op mijn PC. Dus kan ik ze ook niet delen met mijn Garmin-vrienden. Help.Wat moet ik voor programma downloaden op mijn PC?

Gebruikersavatar
Frank
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2549
Lid geworden op: 14 mar 2004 23:36
Locatie: Helmond (Stiphout)

Re: routes opslaan op PC als gpx bestand

Bericht door Frank »

Ik neem aan dat het gaat om routes die je op het toestel zelf hebt gemaakt.
Deze kan je als GPX bestanden exporteren naar een geheugenkaart, staat beschreven in de handleiding. Daarna de geheugenkaart uitlezen op je PC.
Groeten,
Frank

BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: routes opslaan op PC als gpx bestand

Bericht door Mgent »

Wat bedoel je met gemaakte routes? Routes die je gemaakt hebt op je TT, gereden routes?
Bij TT heb je mydrive nodig om routes over te zetten.MyDrive synchroniseert je TomTom Rider met je TomTom-account. Je kunt MyDrive in een webbrowser op een computer of als een mobiele app op een smartphone of tablet gebruiken.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2231
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: routes opslaan op PC als gpx bestand

Bericht door Rush FZ1N »

Mgent schreef:Wat bedoel je met gemaakte routes? Routes die je gemaakt hebt op je TT, gereden routes?
Bij TT heb je mydrive nodig om routes over te zetten.MyDrive synchroniseert je TomTom Rider met je TomTom-account. Je kunt MyDrive in een webbrowser op een computer of als een mobiele app op een smartphone of tablet gebruiken.
Niet correct. Frank geeft al aan hoe je routes van de TT naar de PC moet exporteren. Dat moet helaas nog omslachtig met een sd kaartje.
MyDrive is er voor routes van de PC naar de TT, dus juist andersom.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: routes opslaan op PC als gpx bestand

Bericht door Mgent »

Correct, maar heb niet goed nagelezen, want ben ergens een stukje tekst kwijtgeraakt bij kopiëren.
Maar best eens de uitgebreide handleiding nalezen, daar staat het allemaal in.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Plaats reactie

Terug naar “TomTom Rider 550”