Waypoints overzetten naar DriveSmart 65 Digital Traffic

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
BikerWolf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 jun 2008 19:52
Locatie: Uden

Waypoints overzetten naar DriveSmart 65 Digital Traffic

Bericht door BikerWolf »

Ik heb 12 februari een DriveSmart 65 Digital Traffic aangeschaft en probeer nu de adressen en waypoints van mijn Nüvi 765T over te zetten.
Ik heb in Garmin Express de optie gevonden om via een backup alles over te zetten maar dat werkt niet. Ik heb met Basecamp geprobeerd de gegevens over te zetten naar het intern geheugen, werkt ook niet. Ik heb een geheugenkaartje geplaatst en de gegevens daar op gezet, ook dat werkt niet.
Ik kan met Basecamp zien dat de gegevens in de DriveSmart staan maar ik vind ze, na het loskoppelen van de PC, in het apparaat nergens terug.

Iemand een idee hoe ik de gegevens over kan zetten of zichtbaar kan maken?

Met vriendelijke groet,
John.

BikerWolf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 jun 2008 19:52
Locatie: Uden

Re: Waypoints overzetten naar DriveSmart 65 Digital Traffic

Bericht door BikerWolf »

Na wat experimenteren ben ik al wat verder gekomen. Als ik de geheugenkaart uit het toestel haal kan ik met Basecamp adressen en waypoints overzetten. Het overzetten met Garmin express lukt nog steeds niet maar dat is dan jammer.
Ik heb inmiddels na een aantal pogingen, nadat eindelijk die verrekte rechapta een keer meewerkte, een mail gestuurd naar de support afdeling van Garmin. Ik ben benieuwd of en wanneer die reageren.

BikerWolf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 jun 2008 19:52
Locatie: Uden

Re: Waypoints overzetten naar DriveSmart 65 Digital Traffic

Bericht door BikerWolf »

Garmin belooft op hun website na 2-3 dagen te reageren maar ik heb mijn vraag inmiddels 14 dagen geleden gesteld en tot heden niets gehoord. Ik ben bij Waypoint Vessem geweest en daar hebben ze 2 nieuwe toestellen uit de voorraad gehaald en die hebben hetzelfde probleem, gegevens op de sd kaart zijn niet zichtbaar in het apparaat en met een sd kaart in het apparaat kun je niets in het intern geheugen zetten.
Bij Waypoint hebben ze blijkbaar een mailadres van Garmin dat wel beantwoord wordt en na het uitwisselen van een paar mailtjes geeft Garmin als reactie... "Het wordt afwachten tot dit effectief als bekend probleem gezien wordt en dat er een onderzoek naar opgestart wordt."

Ik ben benieuwd of dit ooit opgelost gaat worden want het ziet er niet naar uit dat de melding van het probleem serieus genomen wordt.

Over de Drivesmart 65 ben ik verder wel tevreden, over de service van Garmin een stuk minder!

BikerWolf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 7
Lid geworden op: 28 jun 2008 19:52
Locatie: Uden

Re: Waypoints overzetten naar DriveSmart 65 Digital Traffic

Bericht door BikerWolf »

Inmiddels is er eindelijk een reactie van Garmin gekomen naar aanleiding van de mailwisseling met Waypoint. Er is een software update uitgebracht en die heb ik geïnstalleerd waarna het werken met het geheugenkaartje wel gaat zoals het hoort. Ik kan nu het geheugenkaartje in het apparaat laten zitten en daar routes en waypoints op zetten en die in het apparaat ook gebruiken.
Het probleem is dus opgelost.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”