Nieuw Garmin forum

De GPS-Stamkroeg "in de ban van HET DING" is er speciaal voor minder- en totaal-niet-serieuze GPS-babbel.
Have fun!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
keesm
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5626
Lid geworden op: 18 nov 2004 21:03
Locatie: N 51°48' E 5°14'

Nieuw Garmin forum

Bericht door keesm »

De meeste van jullie bekijken wellicht alleen dit forum.
Het forum waar Garmin achter zit (Engels en Duitstalige versies) is vernieuwd.
Nieuwe forum is : https://forums.garmin.com/
Gelijk het Engelstalige met de mogelijkheid om German forum aan te klikken.
Ik heb het nu al een aantal keren bekeken en lees al wat reacties: gecompliceerd en gebruikersonvriendelijk. Ik kan me daar volledig in vinden. Zie als reactie bijvoorbeeld: https://www.naviboard.de/showthread.php?t=63275

(Gecompliceerd, gebruikersvriendelijkheid: het lijkt op de mogelijkheden van de outdoortoestellen van de laatste jaren :shock: )

Gebruikersavatar
sammyB
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 291
Lid geworden op: 3 dec 2006 16:17
Locatie: Nederland-Haelen

Re: Nieuw Garmin forum

Bericht door sammyB »

Had deze ook al gezien, zat regelmatig op zowel de duitse als de engelse site.
Na eerst de duitse site te hebben gekregen , is het voormij nu onmogelijk om de engelse site te krijgen voor de gpsmap toestellen.
Nu kan ik weer wel de engelse site aan maar kan dus ook weer niet in het submenu van de gpsmap toestellen.
Wanner ik zoek op gpsmap 66 in de engelse versie ,krijg ik de duitse site.
Word hier een beetje simpel van.
Iemand een idee misschien?
GPSMAP 60CSx - Oregon 550T - Monterra - GPSMAP 66st

Gebruikersavatar
keesm
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5626
Lid geworden op: 18 nov 2004 21:03
Locatie: N 51°48' E 5°14'

Re: Nieuw Garmin forum

Bericht door keesm »

De gpsmap (outdoor-)toestellen staan niet op de Engelse site en stonden er ook niet volgens mij.
Je moet dan echt naar het German forum>Outdoor>Wander und Handgeräte
Op Engelstalig is wel iets van Outdoor maar dan heb je alleen de keuze uit Wearables, Golf en Inreach. Zal wel de Amerikaanse benadering zijn van Outdoor :shock:

Dadso
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2020 08:41

Garmin stopt

Bericht door Dadso »

Ik gebruik mijn Garmin fenix 3 ook voor het baantjes zwemmen. Afgelopen vrijdag is hij tijdens het zwemmen een 3tal keren uitgevallen tijdens het zwemmen. Ik moest hem telkens terug starten. Ik weet dus niet of hij alles correct heeft geregistreerd. Kan dit ook te maken hebben met de grote panne die Garmin nu ondervind, of ligt dit aan het toestel zelf? Achteraf heb ik bij geschiedenis wel vastgesteld dat hij wel een deel geregistreerd heeft.

Plaats reactie

Terug naar “De GPS-Stamkroeg”