Gewandelde route weergeven in Garmin Connect bij activiteit

Adviesvragen, voor als je vooral voor wandelen en fietsen een GPS zoekt
Plaats reactie
Rvdm1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2019 21:23

Gewandelde route weergeven in Garmin Connect bij activiteit

Bericht door Rvdm1978 »

Beste forummers,

inmiddels heb ik een aantal maanden de Garmin Vivoactive 3.
Tot voor kort gebruikte ik deze alleen voor hardlopen. Bij het recorden van deze activiteit zie ik ook altijd netjes op een kaartje in Garmin Connect de gelopen route terug.

Sinds kort wandel ik echter veel en gebruik ik de activiteit wandelen. In Garmin Connect zie ik wel netjes de gelopen afstand etc terug maar niet de gewandelde route op kaart.

Is er een mogelijkheid om dit voor de activiteit wandelen toe te voegen (ik wil wandelen / hardlopen gesplitst houden, de hardloop activiteit gebruiken voor mijn wandelingen wil ik dus niet)

Alvast bedankt!

Gebruikersavatar
RonalT
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 3864
Lid geworden op: 20 sep 2006 19:14
Locatie: Dinteloord
Contacteer:

Re: Gewandelde route weergeven in Garmin Connect bij activit

Bericht door RonalT »

Volgens mij gaat dat automatisch als je op je horloge wandelen aanzet. Nadat ik terug thuis ben en het horloge heb gesynchroniseerd kijk ik bij Connect:
> Dashboard,
> activiteiten volgen,
> activiteiten instellen,
> ga naar volledige pagina
> dan zie je ALLE - Fietsen - Cardio (of zo iets) - wandelen enz.
Daaronder kan je een activiteit kiezen en dan zie ik voor zowel wandelen en fietsen kaartjes. Jij zal kaartjes voor wandelen en hardlopen kunnen zien.

Als je in dat lint een activiteit kies zie je alleen die ene soort activiteit....
Groeten, RonalT

Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!

SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets

Plaats reactie

Terug naar “Bij het wandelen en fietsen”