Etrex 22x voordelen?

De serie eTrexen met knopbediening
Plaats reactie
Marcovo
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jun 2019 18:17

Etrex 22x voordelen?

Bericht door Marcovo »

De etrex 22x is laatst uitgekomen, en lijkt ten opzichte van de etrex 20x een grotere opslag te hebben gekregen, van 4gb naar 8gb, met daarbij ook een kaart van hem Europa ipv West-Europa. Als we even aannemen dat de kaart niet zo heel interessant is, en kijken naar de opslag, komt bij mij de vraag op waarom het interessant is om een nieuw model uit te brengen met alleen meer geheugen?

Je kunt namelijk ook gewoon een sd kaart in het toestel doen. Is het eigen geheugen (merkbaar) sneller dan sd geheugen? Zijn er andere voordelen? Ik heb zelf een etrex 30 met een sd en dat werkt prima. Zie ik een voordeel van eigen opslag over het hoofd?

Met vriendelijke groet, Marco

Gebruikersavatar
e.vdwerf
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2541
Lid geworden op: 13 sep 2008 12:17
Locatie: Dordrecht

Re: Etrex 22x voordelen?

Bericht door e.vdwerf »

Wanneer de kwaliteit van de knoppen is verbeterd zou het te overwegen zijn. Bij mijn etrex 30 heb ik alleen de menuknop nog over.. de rest is vervangen door een gummetje.
Etrex Vista HCX, 30 en Touch 35 op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap

Gebruikersavatar
jelleruben
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 278
Lid geworden op: 25 mei 2004 18:35
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Etrex 22x voordelen?

Bericht door jelleruben »

e.vdwerf schreef: de rest is vervangen door een gummetje.
Dat is wel creatief.. :mrgreen:
Garmin GPSMap 66SR | Garmin GPSMap 64ST | Garmin Montana 700 | Garmin eTrex 20 | Garmin eTrex Legend | Garmin Nüvi 1340 | Garmin Venu 1 |

Plaats reactie

Terug naar “eTrex 10, 20(X) en 30(X)”