Plaatsen van POI's langs de route. [SmartDrive 65 LMT-D]

Als de toepassing specifiek in de auto is en gebruiksgemak belangrijker is als allerlei extra opties.
Plaats reactie
Max Power
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jun 2019 22:39

Plaatsen van POI's langs de route. [SmartDrive 65 LMT-D]

Bericht door Max Power »

Hallo,

Na wat irritatie en gezoek bij garmin zelf het volgende gevonden:

https://support.garmin.com/en-US/?faq=B ... lI1RIhjop8

Op zich vrij summier maar alle stappen daarin gevolgd en helaas blijft mijn vraag open staan.

Wat ik probeer en wat bij de vorige navi onbeperkt was lijk ik hier afgestopt te worden.
Op de kaart zou ik zoals Garmin het noemt "Nuttige punten verderop" willen aanpassen.
De 3 die er standaard staan aanpassen lukt me prima. Dat is echt niet de uitdaging. Wat het wel is dat ik niet uitgevogeld krijg hoe ik er een nummer 4 en verder aan toe kan voegen ? De Garmin FAQ beschrijft wel om de eerste 3 aan te passen maar niet om er een 4e en verder aan toe te passen.

Knap irritant, dus wie o wie helpt me uit de brand ?
Groet,
Max

Gebruikersavatar
FM
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 5006
Lid geworden op: 30 mei 2005 20:49
Locatie: Holsbeek

Re: Plaatsen van POI's langs de route. [SmartDrive 65 LMT-D]

Bericht door FM »

Als die Smartdrive ongeveer werkt zoals de Zumo's, dan ben je beperkt tot 3 categorieën.

Tegelijk ben je dan zowat de eerste die graag meer icoontjes op zijn scherm wil zien. Meestal komt de vraag hoe kan ik er minder tonen...
Zumo XT, KTM 790 Adventure, SRC op Schubert C3 Pro, Edge Touring, Edge Explorer 2

Max Power
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jun 2019 22:39

Re: Plaatsen van POI's langs de route. [SmartDrive 65 LMT-D]

Bericht door Max Power »

Minder tonen is natuurlijk heel simpel. Gewoon niet aanvinken of de kaart Layer uit zetten.
Maar Bijzonder dat dit gezien word als apart. Bij de vorige Navi ((s)tom(s)tom) bepaalde je zelf wat wel en wat niet.

Behoorlijk balen dat dit niet anders kan. behalve flitspalen is het toch ook handig om bv stopplaatsen en benzinepompen te willen zien. daarnaast bv Toeristische zaken en campings die op de route liggen. dan heb je er al 5
Hoor graag of Garmin echt zo betuttelend bezig is, of dat je dit gewoon aan kunt passen

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2231
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: Plaatsen van POI's langs de route. [SmartDrive 65 LMT-D]

Bericht door Rush FZ1N »

Bij een TomTom werkt het anders dan bij Garmin.
Bij de Garmin zie je allerlei zaken gewoon op je kaart bij de juiste zoom stand en kaartdetails.
Mijn maatje rijdt met een TT Rider 550 en ziet alleen wat er langs de route is.
Mijn Zumo 396 ziet juist alle lunchgelegenheden, tankstations etc., dus niet alleen die nabij de route.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

Gebruikersavatar
guzzi vero
Berichten: 1709
Lid geworden op: 28 sep 2006 00:38
Locatie: Oostduinkerke

Re: Plaatsen van POI's langs de route. [SmartDrive 65 LMT-D]

Bericht door guzzi vero »

flitspalen zitten in een ander mapje in je gps dus die dien je al niet aan te vinken. Campings, bv Archies, kan je in een gpi zetten en dan komen die ook met een waarschuwing te voorschijn als je in de buurt bent. Idem voor de toeristisch zaken die je wil bezoeken op je reis. Wanneer die een biepje dient te geven kan je zelf instellen. Blijft er nu nog plaats voor de 1. benzinestations, 2. de stopplaatsen en 3. nog in te vullen.
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Drive en Nuvi serie”