Garmin Fenix 5X en waypoints

Het all-round GPS horloge van Garmin
Ivanhoe
Berichten: 13
Lid geworden op: 4 nov 2009 09:52

Garmin Fenix 5X en waypoints

Bericht door Ivanhoe »

Als ultra trailloper zou ik op mijn Garmin Fenix 5X (geen plus!) de afstand tot de eerstvolgende bevoorrading willen zien. Mijn redenering was om op basis van de GPX van de organisatie via Garmin Connect de bevoorradingen toe te voegen als waypoint en het gegevensveld "afstand tot volgend waypoint" zichtbaar te maken. Mijn horloge geeft echter ook afslagaanwijzingen (voor de eerste 50 punten) die ook als waypoint worden aanzien. Het gevolg is dat ik in dat gegevensveld niet de afstand tot de eerstvolgende bevoorrading zie, maar de afstand tot het eerstvolgende punt waar ik moet afslaan. Na contactname met de helpdesk heb ik vernomen dat ik BaseCamp moet gebruiken. Dit heb ik ondertussen gedaan en nu stel ik vast dat ik niet langer de afstand tot het eerstvolgende punt waar ik moet afslaan zie. Maar in plaats van de afstand tot het eerstvolgende waypoint dat ik heb gedefinieerd zie ik gewoon de afstand tot het eindpunt. Iemand een idee hoe ik mijn zelf gedefinieerde waypoints zichtbaar kan maken?

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Fenix”