Ben niet zo bekwaam

Subforum voor de gebruikers van http://www.gpstracks.nl, voor het bespreken van tracks op gpstracks.nl. Vragen over toestellen en software graag in de normale onderdelen van dit forum
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ToerderHenk
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 aug 2007 19:46
Locatie: Rijswijk

Ben niet zo bekwaam

Bericht door ToerderHenk »

Beste mensen,
Zou graag met een vriend van mij een dag of 4 naar de Eifel willen, maar ben niet zo handig met routes maken in het buitenland, hoe kun je zien bij het maken of je wat haarspeldbochten opneemt in je route. Heeft iemand toevallig een recente route die ik mag "lenen", liefst in de omgeving van Cochem. Op voorhand heel veel dank voor jullie hulp
Groetend en veilige kilometers
ToerderHenk

Gebruikersavatar
guzzi vero
Berichten: 1706
Lid geworden op: 28 sep 2006 00:38
Locatie: Oostduinkerke

Re: Ben niet zo bekwaam

Bericht door guzzi vero »

mocht je een account op FB hebben kan je je daar lid maken van de groep motor vrienden en motor ritten. Deze hebben ook een account op My Route App waar alle routes beginnen met een land letter en vertrekplaats bv D - Cochem. Staan routes zat op. Alle routes staan ook in de bestanden van de FB groep
Mocht je ze zelf willen maken gebruik dan kurviger. Daar kan je ingeven dat je bochtjes wil rijden
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820

Gebruikersavatar
tony rave
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2113
Lid geworden op: 1 dec 2004 14:33
Locatie: View over Baltic Sea

Re: Ben niet zo bekwaam

Bericht door tony rave »

Heb o.a. deze route uit 2016 (3 dagen met extra rondje), kan ik je sturen als je wilt.
Zie afbeelding hieronder.

Haarspeldbochten herken je door op de kaart verder in te zoomen, b.v. to 500m. Als je sterke kronkelingen ziet, vooral in combinatie is met grotere hoogteverschillen, zijn dat mogelijk 'haarspeldbochten'.
Kies in Duitsland de K en L wegen, vermijd de B-wegen - die zijn als 'autobahnen' uitgebouwd.

Er zijn vele websites met routes, ikzelf maak daar geen gebruik van.
Wanneer ik zulke routes bekijk zijn ze niet voldoende naar mijn wensen.
Het beste is toch zelf te 'oefenen' en dan kun je de routes geheel naar eigen smaak maken.
eifel_moezel.jpg
eifel_moezel.jpg (115.97 KiB) 831 keer bekeken
Ж MapSource ► route-creatie ║ directe-route + track ► GPSMap's 60CSx, 79S, 276Cx (probleemloos)║BaseCamp ► databeheer Ж

Gebruikersavatar
ToerderHenk
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 aug 2007 19:46
Locatie: Rijswijk

Re: Ben niet zo bekwaam

Bericht door ToerderHenk »

Erg bedankt, met name guzzi vero, ik ga zeker op facebook kijken.
Groetend en veilige kilometers
ToerderHenk

Dingeman
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 602
Lid geworden op: 25 nov 2005 16:14

Re: Ben niet zo bekwaam

Bericht door Dingeman »

Ben jarenlang naar Lutzerath (nabij Cochem) geweest en vanuit een hotel vele routes gereden die vast en zeker aan jou voorwaarden voldoen. Ik heb er ook een aantal heen- en terugreistouren bij. Stuur middels een Pb je mailadres en ik stuur je een flink aantal toeren toe waaruit je een aardige keuze kan maken.

Plaats reactie

Terug naar “GPStracks.nl”