City Navigator van SD naar andere SD kaart kopieeren.

De nieuwste outdoor-toestellen, met knop-bediening.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
DixieGPS
Berichten: 21
Lid geworden op: 8 mar 2019 21:55

City Navigator van SD naar andere SD kaart kopieeren.

Bericht door DixieGPS »

Ik wou graag de NT City Navigator, (die ik al op een SD kaartje heb), overzetten naar een ander SD kaartje, voor mijn tweede toestel (eTrex 30). Op beide kaartjes staat al het e.e.a. maar voor de eTrex 30 nog niet.

Mijn vraag is, kan ik dat erbij zetten, naast de andere kaarten en hoe doe ik dat ? :?:

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2230
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: City Navigator van SD naar andere SD kaart kopieeren.

Bericht door Rush FZ1N »

DixieGPS schreef:Ik wou graag de NT City Navigator, (die ik al op een SD kaartje heb), overzetten naar een ander SD kaartje, voor mijn tweede toestel (eTrex 30). Op beide kaartjes staat al het e.e.a. maar voor de eTrex 30 nog niet.

Mijn vraag is, kan ik dat erbij zetten, naast de andere kaarten en hoe doe ik dat ? :?:
Een NT CN kaart is gekoppeld aan het toestel, dus is niet mogelijk. Sommige kaarten staan op een sd en kunnen wel gebruikt worden in meerdere toestellen. Deze kunnen echter nooit naar een ander sd kaartje gekopieerd worden. (Buiten het ilegale circuit, maar daar praten we hier niet over!)
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

Gebruikersavatar
guzzi vero
Berichten: 1706
Lid geworden op: 28 sep 2006 00:38
Locatie: Oostduinkerke

Re: City Navigator van SD naar andere SD kaart kopieeren.

Bericht door guzzi vero »

de etrex kan je toch gewoon met garmin express updaten. Heb je geen LTU er voor dan zal je aangewezen zijn op OSM/OFM kaarten of een LTU kopen mocht die bechikbaar zijn.
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820

Plaats reactie

Terug naar “Garmin GPSMAP 62, 78, 64, 65, 66 en 67”