Ik ben Jur en gebruik nog de oude zumo 550

Nieuw op dit forum? Laat weten wie je bent en wat je met je GPS doet! En lees wat anderen ermee doen!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
juro
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 aug 2019 09:33
Locatie: Vorden

Ik ben Jur en gebruik nog de oude zumo 550

Bericht door juro »

Hallo mede forum leden.
Ik ben Jur en rij actief motor. :D
Mijn woonplaats is Vorden en mijn motorclub is de VAMC "de Graafschaprijders"

Tot aan 2008 met routerollen gereden en kaarten op de tank. :roll:

Vanaf 2008 in het bezit van de Garmin Zumo 550 en ben daar - nog steeds - dik tevreden mee. :lol:

Ik heb bijna heel Europa op een SD kaart staan en een een zeer klein oud kaartje in het geheugen v d zumo. In de kaartkeuze heb ik de kaart op de sd kaart aangevinkt en dit werkt prima! ik heb een lifetime abonnement bij Garmin voor kaartupdates, die ik 2 x per jaar verwerk.

Mijn motorfietsen waren een Honda CB650, Suzuki VX800, Yamaha Diversion 900, Mot Guzzi Norge 1200 (2006) en nu een Moto Guzzi Norge GT 8V van 2013.

Mijn navigatie is centraal met een steun gemonteerd en draait met de stuurbeweging mee.

Waar ik voorheen de routes maakte in MapSource en later - tegem mijn zin - in BaseCamp, ben ik nu een zeer tevreden gebruiker van MyRouteApp (op de PC en smartphone) waar ik een lifetime GOLD abonnement heb en met verschillende kaarten en route eigenschappen kan werken .
Bovendien is de export naar mijn Zumo prima geregeld. TOP systeem.

Ik werkt de laatste jaten eigenlijk alleen met tracks/sporen omdat bij het uitwisselen van routes het ene apparaat er wat anders van maakt dan het andere. Met een track is dat over. werkt prima!

Vitayalin
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 123
Lid geworden op: 2 jan 2009 14:02
Locatie: Aardenburg

Re: Ik ben Jur en gebruik nog de oude zumo 550

Bericht door Vitayalin »

Een Guzzi is altijd +1 ;-)

Plaats reactie

Terug naar “Forum-leden stellen zich voor”