tracks en planner

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin, introductie 2016
Plaats reactie
swartpau
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 aug 2019 13:00

tracks en planner

Bericht door swartpau »

Beste lezers,
ik heb via de uitleg van de video Myrouteapp een aantal bestaande routes gedownload en op de Zumo gezet. Alles werkte naar behoren.Echter, ik heb besloten om al deze gedownloade route bestanden te wissen en voor de overzichtelijkheid opnieuw te downloaden. Wat blijkt nu : de bestanden worden op de Zumo gezet, maar als ik , conform instructies, naar tracks (sporen) ga zijn ze niet te zien. Terwijl dit noodzakelijk is om de routes bruikbaar in de sumo reisplanner te plaatsen.
Iemand een idee???

alvast dank.

Paul

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2230
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: tracks en planner

Bericht door Rush FZ1N »

Je spreekt van route bestanden die je wilt zien in sporen??
Routes zie je terug in de routeplanner, tracks zie je terug in sporen.
De vraag is dus wat je precies heb overgezet naar de Zumo.
Laatst gewijzigd door Rush FZ1N op 19 aug 2019 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

swartpau
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 aug 2019 13:00

Re: tracks en planner

Bericht door swartpau »

excuus staat in het verkeerde draadje, moet zumo 396 zijn. sorry

swartpau
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 aug 2019 13:00

Re: tracks en planner

Bericht door swartpau »

ik zet bestanden over via Myrouteapp, ze zijn geconverteerd naar Garmin nieuw GPX 1.1

swartpau
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 aug 2019 13:00

Re: tracks en planner

Bericht door swartpau »

bedankt voor het lezen, ik ben eruit, ik sla de bestanden op onder een andere naam en dan gaat alles prima.

Gebruikersavatar
guzzi vero
Berichten: 1706
Lid geworden op: 28 sep 2006 00:38
Locatie: Oostduinkerke

Re: tracks en planner

Bericht door guzzi vero »

nooit de routes gebruiken van MRA. Zijn directe routes en worden herberekend met de instellingen van je gps zodat er geen zak meer van je route klopt. Dus enkel de track gebruiken (MRA ging in de nabije toekomst nog enkel de track gebruiken bij verzenden en downloaden. Geen idee of ze daar nu al uit zijn of niet?). Je kan gewoon je gps aan de pc hangen en dan met de connector rechtstreeks de track (en route) in de gps zetten.
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: tracks en planner

Bericht door Mgent »

guzzi vero schreef:MRA ging in de nabije toekomst nog enkel de track gebruiken bij verzenden en downloaden. Geen idee of ze daar nu al uit zijn of niet?
Ze zeggen van wel, maar praktijk leert iets anders.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 395LM en 345LM”