Zumo ziet sena niet

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin
Plaats reactie
Ada
Berichten: 32
Lid geworden op: 9 aug 2005 20:07
Locatie: Enschede

Zumo ziet sena niet

Bericht door Ada »

Opeens, tijdens het rijden, ‘ziet’ zumo de sena niet meer.
Heb zumo helemaal (echt) uit gezet en ook de sena gereset. zumo vraagt wel of ik wil koppelen net sena maar doet vervolgens niks.
Als ik in zumo naar Bluetooth ga en naar toestellen laat zoeken, dan zegt hij dat er geen toestellen aanwezig zijn. Hoe los ik dit op?

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2231
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: Zumo ziet sena niet

Bericht door Rush FZ1N »

Je kunt op de Zumo de Sena verwijderen, het toestel helemaal uit-en weer aanzetten en opnieuw laten zoeken. Heeft de Sena de laatste software?
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

Ada
Berichten: 32
Lid geworden op: 9 aug 2005 20:07
Locatie: Enschede

Re: Zumo ziet sena niet

Bericht door Ada »

Geen idee of deze de laatste software heeft. Heb nu trouwens ook geen pc bij me. Alleen iPhone.
Hoe moet ik de sena van zumo verwijderen? Waar staat hij dan?

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: Zumo ziet sena niet

Bericht door Mgent »

Instellingen en bluetooth daar staat die. Maar je schrijft dat je daar al gerommeld hebt dus weet je het wel.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

bartho
Berichten: 1059
Lid geworden op: 6 mar 2006 09:46
Locatie: Gooik Belgie

Re: Zumo ziet sena niet

Bericht door bartho »

An als je de Senna reset is Daar ook de koppeling verdwenen. Dus in de zumo de Senna verwijderen uit gekoppelde toestellen. Volledig uit zetten. Aan zetten en nieuwe connectie maken met elkaar.

Ada
Berichten: 32
Lid geworden op: 9 aug 2005 20:07
Locatie: Enschede

Re: Zumo ziet sena niet

Bericht door Ada »

Ja dit heb ik allemaal gedaan maar er is geen lijst met gekoppelde toestellen meer. Die is leeg en als ik dan wil zoeken naar toestellen dan zegt hij dat er geen toestellen in de buurt zijn terwijl sena wel aan is en hij op andere momenten wel vraagt of ik akkoord geef dat sena koppelt (uit zichzelf). Maar vervolgens doet hij dit dus niet. En als ik zelf laat zoeken ziet zuma dus niets.

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: Zumo ziet sena niet

Bericht door Mgent »

Ja, reset dan ook je sena eens, staat in de handleiding hoe je dat moet doen. En koppel je wel op de juiste manier? Welk model Sena?
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2231
Lid geworden op: 2 jan 2009 11:08
Locatie: Veldhoven

Re: Zumo ziet sena niet

Bericht door Rush FZ1N »

Probeer eens de Sena aan een gsm of andere Zumo te koppelen. Het zou kunnen dat de BT van de Zumo of de Sena niet meer functioneert.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1040 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

Ada
Berichten: 32
Lid geworden op: 9 aug 2005 20:07
Locatie: Enschede

Re: Zumo ziet sena niet

Bericht door Ada »

Is nu eindelijk gelukt. Blijkbaar ging het resetten van sena steeds fout. Nu wel goed. Dank allen voor het meedenken.

Plaats reactie

Terug naar “Zumo 390, 350 en 340”