halo, telkens ik basecamp wil installeren op mijn nieuwe laptop wind 10 , dan blijft die steeds bij de setup vastlopen
heeft iemand hier ervaring met het oplossen van dit probleem
dank grtjs
basecamp installeren op pc wind 10
- RonalT
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Re: basecamp installeren op pc wind 10
Misschien dat je wat meer informatie kunt geven.
Stel je voor dat een buurman vraagt: "mijn auto valt steeds stil als ik naar Tietjerksteradeel wil rijden. Hoe komt dat?" Ik denk dat je hem met open mond aan staat te kijken.....
Stel je voor dat een buurman vraagt: "mijn auto valt steeds stil als ik naar Tietjerksteradeel wil rijden. Hoe komt dat?" Ik denk dat je hem met open mond aan staat te kijken.....
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
ik kan alleen zeggen dat 1. ik heb een edge 830 , een laptop met win 10, geen garmin drivers geinstalleerd
als ik dus basecamp wil installeren dan verschijnt er een scherm setup bezig en dat scherm verandert niet meer
talloze keren opnieuw geprobeerd maar zonder resultaat
als ik dus basecamp wil installeren dan verschijnt er een scherm setup bezig en dat scherm verandert niet meer
talloze keren opnieuw geprobeerd maar zonder resultaat
Vanwaar download je Basecamp?
Probeer deze link: http://www.gawisp.com/perry/mapsource/
En installeer versie 4.6.2, niet de laatste 4.7.0
Probeer deze link: http://www.gawisp.com/perry/mapsource/
En installeer versie 4.6.2, niet de laatste 4.7.0
Zumo XT, Ducati Multistrada V2S, Cardo Scala Rider Packtalk op HJC RPHA91, Edge Touring, Edge Explorer 2
beste,
ik gebruik al jaren mapsource, ben er heel tevreden van maar aangezien garmin zich volledig stort op basecamp wil ik mij dit ook eigen maken vandaar dat ik geprobeerd heb om base camp op mijn pc te krijgen
ik zal even deze link proberen dank
ik gebruik al jaren mapsource, ben er heel tevreden van maar aangezien garmin zich volledig stort op basecamp wil ik mij dit ook eigen maken vandaar dat ik geprobeerd heb om base camp op mijn pc te krijgen
ik zal even deze link proberen dank
Met 'vanwaar' bedoelde ik echt vanuit welke site. Ik bedoelde niet 'waarom' 

Zumo XT, Ducati Multistrada V2S, Cardo Scala Rider Packtalk op HJC RPHA91, Edge Touring, Edge Explorer 2
sorry misverstandje
onderstaande site gebruik ik
https://www.garmin.com/nl-BE/shop/downloads/basecamp

onderstaande site gebruik ik
https://www.garmin.com/nl-BE/shop/downloads/basecamp
Via die link kun je voor een download kiezen en kom je op de Garminsite uit voor de 4.7.0 versie.
Op zich niks mee, als je maar weet dat deze versie (eigenlijk bijbehorende Mapinstall) problemen heeft met Windowsregister kaarten op je gps te zetten. Hierover is genoeg te vinden op dit forum.
Basecamp is overigens al een discontinued product voor Garmin maar voor de moderne outdoorgpsssen wel te prevaleren boven Mapsource.
Misschien moet je de gedownloade *.exe eens starten/uitvoeren als administrator (via rechtermuisknop).
Op zich niks mee, als je maar weet dat deze versie (eigenlijk bijbehorende Mapinstall) problemen heeft met Windowsregister kaarten op je gps te zetten. Hierover is genoeg te vinden op dit forum.
Basecamp is overigens al een discontinued product voor Garmin maar voor de moderne outdoorgpsssen wel te prevaleren boven Mapsource.
Misschien moet je de gedownloade *.exe eens starten/uitvoeren als administrator (via rechtermuisknop).
- Frank
- WayPoint relatie
Windows 10 laat bij installatie van een nieuw programma een pop-up schermpje zien, waarin je moet aangeven dat je akkoord bent met het wijzigen van het systeem. Ik denk dat dit schermpje ergens onder verborgen zit.
Maak anders een screenshot van je desktop op het moment dat de installatie vastloopt, en voeg dat als bijlage toe. Dan kunnen we er misschien iets meer over zeggen, zo blijft het een beetje gissen....
Screen shot maken kan met het Knipprogramma, standaard onderdeel van Windows 10.
Maak anders een screenshot van je desktop op het moment dat de installatie vastloopt, en voeg dat als bijlage toe. Dan kunnen we er misschien iets meer over zeggen, zo blijft het een beetje gissen....
Screen shot maken kan met het Knipprogramma, standaard onderdeel van Windows 10.
Groeten,
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ