Garmin navigator 5

Plaats reactie
Taaf
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 jul 2020 05:47

Garmin navigator 5

Bericht door Taaf »

Hallo ,

Ik heb me net toestel gekocht in occassie navigator 5 bmw ....de kaart updates zijn deze te betalen of is dit live update gratis?

Batterij na het opladen blijft aangeven batterij te laag ...waarschijnlijk batterij versleten ...waar kun je deze bestellen aan goede prijzen en welk type is dit....
Greetz

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: Garmin navigator 5

Bericht door Mgent »

Nav V zou met lifetimeupdates zijn. Garmin express installeren, toestel aan pc en kijken of je kaarten up to date zijn. Desnoods kiezen om ook kaarten ook op pc te installeren. Batterijen kan je overal vinden op het net, of de winkel.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

JP6SIX
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 mei 2012 09:25

Re: Garmin navigator 5

Bericht door JP6SIX »

*** moderatorwijziging ***
Aanbiedingen van toestellen alleen in het juiste forumonderdeel (Occasions), en alleen als aan deze voorwaarden wordt voldaan: viewtopic.php?f=50&t=7751
Ducati Multistrada V4 Zumo XT

JP6SIX
Berichten: 55
Lid geworden op: 12 mei 2012 09:25

Re: Garmin navigator 5

Bericht door JP6SIX »

Batterij laadt beter als je m aan de motor hangt (liefst tijdens rijden). Met de PC of 220V adapter duurt t veel langer
Ducati Multistrada V4 Zumo XT

Gebruikersavatar
Frank
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2550
Lid geworden op: 14 mar 2004 23:36
Locatie: Helmond (Stiphout)

Re: Garmin navigator 5

Bericht door Frank »

Met een goede USB lader van min. 2A gaat het echt wel sneller dan op de motor. Motorsteun geeft 1A als ik mij niet vergis.
Groeten,
Frank

BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ

Plaats reactie

Terug naar “BMW Navigator”