Ik had plaatsen in de buurt 'aan' staan. Ik had ze eerst helemaal verwijderd via de verkenner op mijn pc, omdat ik ergens gelezen had dat dat een goede manier was om de flitspaal functie uit te zetten (ik ga naar landen waar dat verboden is). Alleen waren toen al mijn POI's verdwenen. Ik heb die POI bestanden weer teruggezet en 3 dingen gekozen (tankstations etc), maar nu krijg ik helemaal geen POI's meer te zien op mijn kaart. Ik heb de zumo helemaal uitgezet en weer aan, kaartlagen allemaal uitgevinkt en darana weer aan, maar ik zie nu niets meer op mijn kaart.
Heeft iemand een idee hoe ik ze weer tevoorschijn kan krijgen? Ik heb nog niet opnieuw (na wijzigingen aan POI's) gereden met de zumo, maar alleen even buiten gestaan zodat zumo wel satelieten kon ontvangen. Ik heb ook in- en uitgezoomd, want ik weet niet meer wanneer je ze te zien krijgt op de kaart. Ik verwacht het niet, maar zou het toch komen door de mate van in- of uitzoomen en zal ik ze gewoon zien op de kaart als ik ga rijden...?
Alvast dank voor een reactie!
Plaatsen in de buurt zie ik na uit en daarna weer aanzetten niet meer op kaart
-
Re: Plaatsen in de buurt zie ik na uit en daarna weer aanzetten niet meer op kaart
POI benzine, zelf opgezet of degene welke standaard in het toestel staan? Zijn het de standaard die maak je zichtbaar via instellingen en kaartlagen.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.
-
Re: Plaatsen in de buurt zie ik na uit en daarna weer aanzetten niet meer op kaart
Het zijn de standaard, maar ik heb ze aangezet op die manier die je beschrijft maar nu zie ik geen enkele poi meer op mijn kaart.
Door POI te verwijderen verwijder je die niet, die zitten ingebakken in de kaarten en kan je dus niets mee dan aan of uit zetten. Staan je kaarten aangevinkt? Of twee verschillende soorten kaarten die aan staan. Ergens heb je iets gedaan wat niet hoort.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.
-
Het is gelukt!!!! Ik ben zo blij! Ik had meerdere kaarten aangevinkt. Ik was er al zoveel uur mee bezig geweest. Veel dank!