Zumo 340 en Sena SMH5 headset

De specifiek op motorrijders gerichte navigatiesystemen van Garmin
Gebruikersavatar
Nick_66
Berichten: 231
Lid geworden op: 15 jul 2013 23:29

Zumo 340 en Sena SMH5 headset

Bericht door Nick_66 »

Hallo allemaal,

Ik wil mijn Garmin Zumo 340 gaan gebruiken icm een Sena SMH5 headset, maar wil eerst de firmware van de Sena SMH5 bij gaan werken middels de applicatie Sena Device Manager. Deze applicatie herkend de Sena niet en heb al van alles geprobeerd. Er is een tool om de USB connectie te controleren, genaamd UsbCheck. Dit lijkt goed te werken. Het apparaat wordt herkend echter in Windows Device Manager zie ik een uitroep teken staan. De driver heb ik al proberen bij te werken, maar krijg de melding dat dit al de nieuwste versie is. Onder eigenschappen en dan tabblad algemeen staat de melding: De digitale handtekening die voor de stuurprogramma's van dit apparaat vereist is, kan niet worden gecontroleerd. Mogelijk is na een recente hardware- of softwarewijziging een bestand geïnstalleerd dat onjuist is ondertekend of is beschadigd, of is er schadelijke software van een onbekende bron geïnstalleerd. (Code 52)

Wat is hier nu precies aan de hand? Kan iemand mij hier verder mee helpen? Alvast bedankt!

Plaats reactie

Terug naar “Zumo 390, 350 en 340”