Kaarten op Zumo XT

Voor vragen over gebruik van en updates uitvoeren op City Navigator kaarten
Plaats reactie
FJRtourer
Berichten: 20
Lid geworden op: 24 apr 2021 17:30

Kaarten op Zumo XT

Bericht door FJRtourer »

Goedenavond,
Tijdens het rijden, zie ik op mijn navigatie voor de rijkswegen een dikke groene streep. De navigatie functie staat uit. Kom ik vervolgens op een splitsing, bijv. rijksweg split zich in hoofd- en parallel rijbaan, dan zie ik dat niet op mijn Zumo XT. Klopt dit of zie ik de spitsing alleen als ik aan het navigeren ben?

Gebruikersavatar
Mgent
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 2649
Lid geworden op: 28 aug 2007 09:44
Locatie: Adinkerke

Re: Kaarten op Zumo XT

Bericht door Mgent »

Als je rijbaanassistentie bedoeld, zie je alleen in een reis. En die groene lijn, je hebt verschillende thema's op je toestel om kaartkleuren te wijzigen. Misschien ook eens kijken of je CN kaarten aangevinkt staan, want als je alleen een hoofdweg ziet zou dat eens niet kunnen zijn.
Zumo XT, iPhone 13 Pro Max, Shubert SRC M1+ SCM1 , BaseCamp 4.8.12, CN Europe NTU 2023.20, Onroute motor 5.15 Europa, tomtom Vio.

Gebruikersavatar
Ewald
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 38
Lid geworden op: 1 okt 2005 00:55
Locatie: Zoetermeer

Re: Kaarten op Zumo XT

Bericht door Ewald »

Bedoel je dat er alleen één brede lijn zichtbaar is, in plaats van twee wat dunnere? Dan liggen de wegen op het scherm vermoedelijk erg dicht bij elkaar en lopen in elkaar over.
JaVaWa heeft een tooltje waarmee je de kleuren aan kunt passen. Daarbij kun je bij sommige lijntypes ook een randkleur opgeven. Wellicht heeft de rand nu dezelfde kleur als het middelgedeelte. Als je de rand een andere kleur geeft is er mogelijk wel een onderscheid te zien.

Code: Selecteer alles

routerol op K100 | SP III op K100 | Zumo 550 op K1200RS | Zumo 595 op K1200RS | Zumo 595 op K1300GT
Zumo XT op K1300GT

Gebruikersavatar
Firefly
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 349
Lid geworden op: 3 okt 2005 17:39
Locatie: Koog aan de Zaan

Re: Kaarten op Zumo XT

Bericht door Firefly »

Of de schaal van het scherm op 80 of 120m zetten.
Pan 1300, Zümo 590, XT1, GPS 66st, Edge 1030 plus

Plaats reactie

Terug naar “City Navigator, LifeTime en OneTime update”