Beste forum leden,
Wie kan mij helpen? Op mijn etrex touch 25 staan steeds van die vreemde symbolen. Deze symbolen hebben de vorm van een rechthoekige box/doos. Deze symbolen komen voor op elke kaart die ik activeer. Weet iemand hoe ik deze symbolen kan verwijderen of uitschakelen want in sommige situaties zijn het erg en soms vele storende dingetjes. In de bijlage heb ik een scherm-afdruk geplaatst en zijn er 5 stuks van deze symbolen zichtbaar.
Alvast bedankt voor een reactie.
met vriendelijke groeten
Willem S
Vreemde symbolen op mijn Garmin etrex touch 25
-
- WayPoint relatie
Re: Vreemde symbolen op mijn Garmin etrex touch 25
Dat zijn de standaard voorgeladen geocaches. Die komen waarschijnlijk uit een vrij oud bestand en wanneer je niks met geocachen doet zou je dat bestand kunnen verwijderen. Die vind je via de computer op het toestel terug in de map GGZ
Je kunt ook het tonen van geocaches uitschakelen op het toestel wanneer je liever niks verwijdert. Je kunt ook bij de instellingen van de kaart instellen welke 'dingen' je wel en niet op de kaart wilt zien, hier staan de geocaches ook tussen. Die zou je dan uit kunnen schakelen wat weergave betreft.
Je kunt ook het tonen van geocaches uitschakelen op het toestel wanneer je liever niks verwijdert. Je kunt ook bij de instellingen van de kaart instellen welke 'dingen' je wel en niet op de kaart wilt zien, hier staan de geocaches ook tussen. Die zou je dan uit kunnen schakelen wat weergave betreft.
Groeten uit Moordrecht, Notter, Vessem, Leek en Hilversum!
Ruud Schut
Ruud Schut
-
- WayPoint relatie
Beste Ruud,
Bedankt voor je duidelijke uitleg, ga ik komende week bekijken. Prettig weekend Willem S
Bedankt voor je duidelijke uitleg, ga ik komende week bekijken. Prettig weekend Willem S
-
- WayPoint relatie
Beste Ruud,
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden. Ik heb het uitgevinkt op het toestel en het werkt. Helemaal super nog mijn dank. Heb weer wat geleerd.
Groetjes
Willem Schols
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden. Ik heb het uitgevinkt op het toestel en het werkt. Helemaal super nog mijn dank. Heb weer wat geleerd.
Groetjes
Willem Schols