GPSMAP 67i - toestel toevoegen aan Garmin Connect (lukt niet/opgelost)

De nieuwste outdoor-toestellen, met knop-bediening.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Winsem
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 189
Lid geworden op: 8 okt 2010 23:14

GPSMAP 67i - toestel toevoegen aan Garmin Connect (lukt niet/opgelost)

Bericht door Winsem »

Ik heb net een GPSMAP 67i gekocht en probeer deze te koppelen aan Garmin Connect. Het lukt niet, Garmin Connect blijft steken op "Selecteer een accessoire"
- Het betreft een iPhone 12 met nieuwste iOS.
- Een GPSMAP 66SR is wel gekoppeld
- De 67i is wel verbonden via Bluetooth (komt in de BT-lijts voor, op de 67i staat ook dat hij verbonden is met de telefoon)
- Ik heb de iPhone hard opnieuw gestart
- Garmin Connect verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
- In Connect staat de GPSMAP 67i wel als 'geregistreerd bij Garmin Connect"(net via Garmin Express op de PC gedaan, daarom wellicht?)
- Garmin Explore ook maar geïnstalleerd en de 67i gekoppeld.
- In iPhone>Connect nog steeds (telkens opnieuw, >2 minuten gewacht)> blijft staan op schermpje "Selecteer een accessoire"

Heeft iemand een idee hoe ik de 67i kan koppelen, in Garmin Connect, aan mijn iPhone?

Please?
Laatst gewijzigd door Winsem op 22 apr 2023 22:35, 2 keer totaal gewijzigd.
Nüvi 250W, Oregon 700, TopoGPS op smartphone, GPSMAP 66sr

Gebruikersavatar
Winsem
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Berichten: 189
Lid geworden op: 8 okt 2010 23:14

Re: GPSMAP 67i - toestel toevoegen aan Garmin Connect (lukt niet/opgelost)

Bericht door Winsem »

OK. Update.
Ik heb de GPSMAP 66sr in Connect verwijderd en weer opnieuw verbonden: ging zoals je van een goed programma mag verwachten.
Daarna de GPSMAP 67i (was uitgeschakeld) weer ingeschakeld en met Garmin Connect verbonden. En ja hoor: ging zoals je van een goed programma mag verwachten.
Dus misschien de oplossing: eerst het vorige apparaat in de Connect-app verwijderen (eventueel weer opnieuw verbinden) en dan de 67i in de Connect-app koppelen. De BT-verbinding met de iPhone werkte sowieso zonder problemen.
Nüvi 250W, Oregon 700, TopoGPS op smartphone, GPSMAP 66sr

Gerdine
Berichten: 1
Lid geworden op: 7 nov 2023 14:25
Locatie: Huissen

Re: GPSMAP 67i - toestel toevoegen aan Garmin Connect (lukt niet/opgelost)

Bericht door Gerdine »

Ik heb ook net een GPSmap 67 gekocht maar had ook moeite om hem te koppelen is uiteindelijk ook gelukt.
Maar nu het volgende probleem kan hem niet koppelen aan BaseCamp, zodra ik de 67 aansluit aan de computer(mac) crasht BaseCamp.
Al op het Garmin forum gekeken daar wordt geadviseerd een schone BC installatie te doen, heb ik gedaan, backup gemaakt maar nog niet terug gezet in BC, dus alleen de basis kaart staat erin, maar nog steeds crasht BC zodra ik de 67 aansluit

Plaats reactie

Terug naar “Garmin GPSMAP 62, 78, 64, 65, 66 en 67”