Installeren van volledige Topo kaart op e-trex touch35

Auto-routerende topografische kaart, volledig gebaseerd op de Top-10 NL van het Kadaster.
Plaats reactie
Erik Pegaso

Installeren van volledige Topo kaart op e-trex touch35

Bericht door Erik Pegaso »

Met de nieuwste 2023 versie van de TopoActive kaart pas geheel Europa niet meer in het geheugen van Touch35. Daarom had ik gekozen om een deel te installeren (West-Europa). Dat is toch wat onhandig als je weer moet wisselen om in Duitsland of Oostenrijk te wandelen. Dus heb ik een geheugenkaart gekocht van 32G om de gehele kaart te installeren. Het probleem is nu dat als ik kies voor de het installeren van het kaartmateriaal op de geheugenkaart met Garmin Express, dan de installatie wel wordt voltooid na uren maar ik dan nog steeds alleen West-Europa krijg in Basecamp. Ik heb ook de installatie geschiedenis gewist in Express maar nog steeds lukt het niet om geheel Europa op de geheugenkaart te installeren. West-Europa staat nog steeds op het interne geheugen, de geheugenkaart blijft leeg. Hoe kan ik TopoActive Europa geheel installeren op de geheugenkaart met Garmin Express?

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: Installeren van volledige Topo kaart op e-trex touch35

Bericht door Rush FZ1N »

Je kunt toch ook West-Europa op de Touch en de rest op de geheugenkaart zetten?
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1050 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

Plaats reactie

Terug naar “OnRoute Topografische wandelkaart NL”