My route app via de Pc
My route app via de Pc
Mogelijks hoort dit draadje hier niet thuis bij de smart phone apps, maar ik vond geen beter.e locatie Ik heb recent My route app leren gebruiken op de PC . Ik vind het vreemd dat hierover niets te vinden is op dit forum, is kijk ik niet goed? Een route uitstippelen met my route app lijkt me veel makkelijker dan de applicatie die ik tot nog toe gebruilte : basecamp op een map. Waypoints verslepen gaat superhandig in my route app, je kan de route op diverse GPS typses overzetten, maar vooral je kan een layer plaatsen op de map. De Michelin kaart als layer is superhandig en duidelijk. Mijn grootste bezaar tegen basecamp was dat de garmin map niet veel info biedt en zelfs plaatsnamen niet juist positionert (een Michelin kaart toont veel meer info: kastelen, abdijen, uitzichtpunten, mooie wegen,.... ). Of zijn er redenen waarom de my route app weinig gebruikt wordt (er is natuurlijk de prijs). Zijn er vervelende dingen met my route app die ik nog moet ontdekken?
- RonalT
- WayPoint relatie
- Contacteer:
Re: My route app via de Pc
Er is vast wel iets te vinden, maar dat kan best lastig zijn omdat het over diverse topics verspreid zal zijn.
En ja... MRA wordt best veel gebruikt ondanks dat het geld kost. Veel mensen vinden het gemakkelijk.
Stel je vragen en diverse forumleden die meeer van MRA weten zullen je antwoord kunnen geven.
En ja... MRA wordt best veel gebruikt ondanks dat het geld kost. Veel mensen vinden het gemakkelijk.
Stel je vragen en diverse forumleden die meeer van MRA weten zullen je antwoord kunnen geven.
Groeten, RonalT
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
Mijn epitaaf wordt volgens mijn vrouw: zo en nu is iedereen de weg kwijt!
SP2610, Z340, Z550, Z590, XT1, CityNavigator, OpenStreetMap, OMK
En een Vivosmart HR / Vivoactive 4 om mijn arm. EDGE 130 en 530 voor op de fiets
- guzzi vero
Re: My route app via de Pc
De meesten die de MRA web applicatie gebruiken vinden het "gebruiksvriendelijker" dan basecamp. Zelf gebruik ik het enkel voor de TT'ers binnen onze motorgroep en om de layer google satellite eens te gebruiken of die weg wel klopt omdat dit sneller gaat dan de track in te laden in google earth. Heb een paar weken geleden nog een heel epistel geschreven hoe je een route kan optimalisere in MRA zodat iedereen dezelfde route rijdt met herberekenen op aan in gelijk welke garmin gps wat veel omslachtiger is dan in BC. Voor de rest blijf ik bij BC.
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820