al ervaring met de Midland Bikeplay Guardian

App voor routes
Plaats reactie
ErikS
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

al ervaring met de Midland Bikeplay Guardian

Bericht door ErikS »

In de laatste nieuwsbrief van de GPS shop werd gewag gemaakt van de Midland Bikeplay Guardian, een scherm dat je op de motor kunt plaatsen en waarop je onder andere Apple Carplay en/of Android Auto kunt laten draaien. Dit geeft (mij) de mogelijkheid om dus ook de My Route App (MRA) op de motor te gaan gebruiken.

Vanwege het nog steeds zeer slecht functioneren van de navigatie op mijn BMW met de Connected Ride app en de goede ervaring met MRA in de auto en bij mijn motormaatje op zijn Honda motorfiets (inderdaad voorzien van een scherm met Apple Carplay/Android Auto) begin ik er hoe langer hoe meer over te denken om de BMW Connected Ride App maar eens los te laten en over te gaan naar MRA via dit handige schermpje. Alleen de prijs houdt mij nog een beetje tegen.

Mijn vraag is dus of er al mensen zijn die met de Midland Bikeplay Guardian in combinatie met MRA ervaring hebben!
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!

forced to have a TomTOM in the car and a Zumo XT on my motorbike (BMW R1250RT met TFT and NAV),
and still the Colorado for Geocaching, Cycling and the hike!

Hans Schipper
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: al ervaring met de Midland Bikeplay Guardian

Bericht door Hans Schipper »

Ik ben ook geïnteresseerd, maar kijk nog effe de kat uit de boom. Belangrijk punt is het scherm. Navraag bij Waypoint leerde dat het een IPS/LCD scherm is. Resolutie onbekend.

ErikS
WayPoint relatie
WayPoint relatie
Contacteer:

Bericht door ErikS »

Op dit moment heb ik een exemplaar ter beschikking om uit te proberen. Binnenkort vertrek ik voor een motorvakantie naar Noorwegen en ik hoop hem dan goed te kunnen testen met de MRA app.
Maar op het eerste ritje met de Bikeplay Gardian deed hij wat ik er van verwacht had. Wel spiegelt het scherm redelijk.
Als ik terug kom zal ik er uitvoerig over berichten!

specificatie volgens de handleiding
specificatie volgens de handleiding
specs Bikeplay Guardian.jpg (110.28 KiB) 793 keer bekeken
volg een rijvaardigheidstraining, omdat motorrijden altijd beter (en veiliger) kan!

forced to have a TomTOM in the car and a Zumo XT on my motorbike (BMW R1250RT met TFT and NAV),
and still the Colorado for Geocaching, Cycling and the hike!

Hans Schipper
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Bericht door Hans Schipper »

Veel plezier in Noorwegen. Hoop dat de Guardian jou niet teleurstelt en zie uit naar jouw ervaringen van de afleesbaarheid vh scherm.

Plaats reactie

Terug naar “MyRoute app”