Waarom lukt het niet om routes die ik maak in My Route app te synchroniseren via My Drive naar mijn tomtom. Lukt bij zowel de rider 550 en de oude go camper wel. Instellingen my drive zijn dus goed. Staat ook op synchrioniseren maar de routes komen niet te voorschijn op de nieuwe go camper max.
Wordt deze nog niet ondersteund???
tomtom go camper max
- guzzi vero
Re: tomtom go camper max
Waarom gebruik je gewoon de connector niet in MRA?
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820
-
Zie je , de uit mra geëxporteerde routes , staan in mydrive/plan?
Zoja , staat ‘routes als track syncen op toestellen’ aan voor die route(s) ?
Als beide ja is…. Heeft go camper verbinding met internet? Klopt paswoord enz van mydrive. Met andre woorden is go camper ingelogd in mydrive?
Zoja , staat ‘routes als track syncen op toestellen’ aan voor die route(s) ?
Als beide ja is…. Heeft go camper verbinding met internet? Klopt paswoord enz van mydrive. Met andre woorden is go camper ingelogd in mydrive?
ja staat allemaal aan
-
Dat is geen antwoord op de vragen. Als je die stappen volgt zou meteen duidelijk moeten zijn waar het eventuele probleem kan zitten.
Maar als je niet wil kijken , is hulp onmogelijk….
Maar als je niet wil kijken , is hulp onmogelijk….
euh ik antwoord toch met staat allemaal aan. Ik bedoel hiermee dat de routes in my drive staan synchroniseren aan staat er is verbinding met de wifi password klopt.
je laatste opmerking vind ik onnodig. Ik stel anders de vraag niet
je laatste opmerking vind ik onnodig. Ik stel anders de vraag niet
heel omslachtig maar het werkt nu.
Route maken in MRA en daarna opslaan in tomtom MyDrive. Hierna de route openen in MyDrive en synchroniseren met de tomtom go camper max. Dus nu een extra stap.
Voorheen kon ik rechtstreeks van MRA opslaan naar MyDrive en dan stond de route ook op mijn oudere Tomtom go camper.
Route maken in MRA en daarna opslaan in tomtom MyDrive. Hierna de route openen in MyDrive en synchroniseren met de tomtom go camper max. Dus nu een extra stap.
Voorheen kon ik rechtstreeks van MRA opslaan naar MyDrive en dan stond de route ook op mijn oudere Tomtom go camper.
- guzzi vero
MyDrive werd door TT grondig gewijzigd (nu plan.TomTom) en is zeker geen verbetering. Automatisch synchroniseren zit er dus niet meer in. Op de 3 verticale puntjes klikken naast je route en synchroniseren kiezen. Je hoeft je route dus niet te openen.
Denk dat je beter de connector gebruikt in MRAals je al die stappen niet wil doorlopen.
Denk dat je beter de connector gebruikt in MRAals je al die stappen niet wil doorlopen.
BMW R1200RT en nog wat andere meuk - Zumo 590 - SP2820