Goedemiddag,
Wie kan mij vertellen hoe ik de in Basecamp geinstalleerde kaart kan gebruiken in combinatie met de, eveneens geinstaleerde, fietsroutenetwerk kaart??
Ik gebruik een Apple MacBook.
Alvast dank voor je hulp.
VrGr
Siepos.
Fietsroutenetwerk kaart
- Frank
- WayPoint relatie
Re: Fietsroutenetwerk kaart
Je kunt in Basecamp maar één kaart tegelijk actief hebben. Dus als je de fietsroutenetwerk kaart gebruikt kan je geen andere kaart tegelijk zien. Je kunt natuurlijk wel, als je een route op de fietskaart hebt gemaakt, overschakelen naar een andere kaart. De route blijft dan gewoon op je scherm staan.
Groeten,
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Frank
BMW F800GT/Zumo XT/GPSmap 62s/ Edge 830/VivoActive 3/Venu SQ
Hallo Frank,
Met dank voor je snelle reactie.
Was er al bang voor dat dat, in tegenstelling tot de Garmin, niet kan.
Had graag in Basecamp een knooppuntroute aangemaakt. Dat gaat dus niet lukken met de Netwerkkaart. Gelukkig zijn er voldoende alternatieven.
Vriendelijke groet,
Siepos
Oldenzaal
Met dank voor je snelle reactie.
Was er al bang voor dat dat, in tegenstelling tot de Garmin, niet kan.
Had graag in Basecamp een knooppuntroute aangemaakt. Dat gaat dus niet lukken met de Netwerkkaart. Gelukkig zijn er voldoende alternatieven.
Vriendelijke groet,
Siepos
Oldenzaal
Probleem is wel dat de fietsroutenetwerk kaart niet routeerbaar is. Ik maak een knooppunt route met andere sites en zet die dan in BaseCamp.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1050 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.
Je kunt natuurlijk wel een routeerbare kaart installeren waar ook de fietsroutes en knooppunten in staan.
Bv de Openfietsmap. www.openfietsmap.nl
Met een trucje kun je zelfs de route dwingen via de fietsroutes door Tolwegen vermijden in te stellen en vervoermiddel op auto.. motorfiets te zetten.
Bv de Openfietsmap. www.openfietsmap.nl
Met een trucje kun je zelfs de route dwingen via de fietsroutes door Tolwegen vermijden in te stellen en vervoermiddel op auto.. motorfiets te zetten.
Etrex Vista HCX, Etrex 30, Touch 35, GPSMAP65s op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap
Ik vond de OFM kaart niet zo fijn op mijn Edge 1040. Nu ik de 1050 heb zal ik de kaart met deze instellingen uitproberen. Dank voor de tip
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1050 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.
Even geen idee of je op je edge kunt kiezen voor Tolwegen Vermijden. Op een outdoortoestel kan dat wel. Ik kies voor motorrijden icm met Tolwegen vermijden.
In basecamp kan dat in ieder geval wel. Dat is al iets.
Ik fiets met een outdoortoestel.
In basecamp kan dat in ieder geval wel. Dat is al iets.
Ik fiets met een outdoortoestel.
Etrex Vista HCX, Etrex 30, Touch 35, GPSMAP65s op de Flyer T14 HighSpeed - Contributor Openstreetmap
Zojuist nagekeken en de combi kan inderdaad. Van de week zal ik het uitproberen.