Ongevraagd herberekeen. Niet uit te krijgen

Plaats reactie
cbOTTOr

Ongevraagd herberekeen. Niet uit te krijgen

Bericht door cbOTTOr »

Mijn vriendin kocht vorig jaar een zumo 396. Ik ben echt geen leek in het gebruik van de zumo. (Heb zelf de XT2) . Routes worden herberekend, dit kan na 1 meter maar ook weleens na 30km. Dan navigeert hij naar het eindpunt. Herberekenen staat uit. Route is geconverteerd van track. Er staan 3 kaarten op maar slechts één is actief. Ik heb ook al de andere kaarten geprobeerd. Bluetooth op de telefoon staat uit.
Begin en eind punt staan een paar km uit elkaar.
Ik ben aan het denken.... Deze problemen zijn volgens mij na een update ontstaan. Vorig jaar 10000km met dit toestel gereden en dit jaar gaat het opeens fout. Kaart CN 2025.10 ALL North.
Update toestel en kaart bracht ook geen verbetering. Heb ook al een keer "Clear all user data" gedaan.
Heeft iemand nog ideeën?

Rush FZ1N
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Re: Ongevraagd herberekeen. Niet uit te krijgen

Bericht door Rush FZ1N »

Als het toestel toch herberekend terwijl je dit uit hebt staan, is het bijna altijd te wijten aan verkeersinformatie. Als die aanstaat kan er gewoon herberekend worden. In dat geval de smartphone koppeling of verkeersinfo uitschakelen.
Zumo XT2 op FJR1300AS (motor), Edge 1050 op Levo FSR(atb), Pegasus Evo (e-bike) en voor wandelen en Nuvi 3598LMTD voor auto.

cbOTTOr

Re: Ongevraagd herberekeen. Niet uit te krijgen

Bericht door cbOTTOr »

Zoals in de beschrijving al stond: Bluetooth op de telefoon staat uit.
Dan is het toch niet meer mogelijk dat ie verkeersinfo binnen krijgt en gaat herberekenen.

Plaats reactie

Terug naar “Garmin Zumo 346LM en 396LM”