Edege 1050 kaart weergaves OFM en Garmin Cycle map

De toestellen voor fitness en sport
Ruud Woudstra
WayPoint relatie
WayPoint relatie

Edege 1050 kaart weergaves OFM en Garmin Cycle map

Bericht door Ruud Woudstra »

Even een nieuw topic geopend met betrekking tot de kaart weergaves op de Edge 1050. Door het nieuwe type scherm is de weergave heel scherp doordat de resolutie is verhoogd. Heel mooi, MAAR hierdoor zijn de wegen en paden ook smaller geworden op de 1050. Dit is zowel op de OFM kaart als de originele Garmin kaart. Bij het rijden door afwisselende gebieden gras/bos geeft dit een onduidelijke beeld wat nu de doorgaande wegen zijn en wat de paden zijn.

Via het forum al een aantal tips gekregen om de weergave aan te passen van de kaart (OFM) in de Edge. Dit is wel een heel gepruts om alle types wegen aan te passen. Ik ben er dan ook nog niet in geslaagd om een goede oplossing te krijgen. Is er al iemand die de OFM kaart heeft aangepast op de 1050?? We kunnen natuurlijk allemaal ons eigen beeld uitwerken maar het zou naar mijn idee beter zijn als er een standaard aanpassing komt voor de 1050, en toekomstige toestellen van Garmin.

*** net als het dikke lijn en issue moet er toch ook voor dit een oplossing te maken zijn. Als ik weet wat ik zou moeten doen wil ik hier ook wel de tijd en energie in steken om het voor de forumleden generiek aan te passen en te delen.****
GPS-en: Edge-1050, Vivo-active-3. Zumo-660(LTU), Varia RTL 515 en UT 800 lichten. Kaarten: CN-lifetime. OFM-kaarten

Leef vandaag, morgen kan alles anders zijn.....

Plaats reactie

Terug naar “Forerunner en Edge”